2012. február 26., vasárnap

Idézetek Nektek:)

( http://www.facebook.com/pages/-Id%C3%A9zetek-/202174213200220?bookmark_t=page saját oldal.:))
~A tapasztalat jó iskola,csak a tandíj magas..
~soha ne add fel.!
nem tudhatod, hogy milyen közel van a cél.
~egyet kérek.. hadd lássalak mégegyszer, utoljára.. hadd lássam hogy nevetsz, hogy boldog vagy.. nélkülem.
-mire gondolsz apu?:)♥
-a régi szép időkre..
-a gyerekkorodra?mesélj nekem is.:)
-nem..arra az időkre, mielőtt megszülettél.;')
~Ha gáz van maradj csendben, vagy ordíts, üvölts, hogy minden rendben.
~Tudjátok,hogy miért könnyebb kisgyerekként élni? Mert akkor még hiszünk a csodákban,a lehetetlenben..
~Kelj fel, ha elestél, s tanulj meg járni. Emlékezz, hogy szenvedtél, s már nem fog úgy fájni.
~Azt hiszem kicsit egyedül érzem magam.Nem mintha nem vennének körbe barátok,és nem nevettetnének meg.De akkor is hiányzik valami...
~Olyan emberrel barátkozni..aki…ellenséged volt… egy pasi miatt… kit mindketten szerettünk… de most… teljesen más… mindent megtudunk beszélni… még mindig szereti a srácot… és együtt gondoskodunk róla hogy a srác is viszont szeresse…
~Bárcsak olyan lenne az életem mint egy film. soha nem lenne gond a frizurámmal, nem kéne wc-re mennem, és amikor rossz passzban vagyok egy pasi utánam fut az utcán,rögtön szerelmet vall, csókolózunk, és boldogan élünk míg meg nem halunk, jaa és egy mesebeli hintó, mi kell még?:)
/barátságextrákkal.♥/
~Bárcsak fele annyira szeretnél engem,mint én téged..
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése