2012. február 28., kedd

Idézetek Nektek.(:

~Szelíd pillák, félmosoly, kicsit fáj még, hogy átvert, amúgy tényleg nem komoly..

~Kedves Kispárna.! Sajnálom a könnyeket..
 Kedves Szív.! Bocsánat a károkért.
 Kedves Ész.! mégis csak neked volt igazad..

~Bármily elképzelhetetlen, életünk legszomorúbb percében életünk legboldogabb pillanatának is helye lehet.

~Néha vidám vagyok, örült és vicces, néha csöndes, nyugis és visszahúzódó. Néha nagyon vágyom rá, hogy velem legyen valaki, néha élvezem, hogy egyedül vagyok. Néha azt szeretem, ha hangosan szól a zene, néha jó a csönd is. Néha nagyon boldognak érzem magam, néha teljesen elveszettnek. Néha szeretem a színes dolgokat, néha csak a fekete tetszik. Néha a saját világomban élek, néha rájövök, hogy amit elképzeltem, sajnos nem létezik. Szereztem olyan barátokat, akikről soha nem gondoltam volna, hogy egyszer a barátaimnak fogom hívni őket, és veszítettem el olyan embereket is, akikről soha nem gondoltam volna, hogy ma már nem lesznek mellettem. Szerettem olyat, aki nem viszonozta, és szerettek olyanok, akiknek én nem tudtam viszonozni a szeretetet.Voltam bátor, bár néha féltem, de soha senki ne mondja rám, hogy nem az álmaimnak éltem..

~ritkán gondolunk arra, amink van. viszont ami hiányzik, arra mindig..

~Sosem fogom tudni, hogy valóban engem kívánnak-e, vagy csak beérik velem.

~nem akartam azt, hogy lásd, nem akarok senki mást..

~Szeretlek, bármit is teszel..de muszáj ennyiszer megtenned?!..

~Szerelem - És még az alkoholra mondják, hogy öl, butít és nyomorba dönt..

~miért fáj, hogy újból eltűntél ?! miért kaptál tőlem új esélyt? túl sok a kérdés.

~A férfiak olyanok, mint az angyalok..
-hűségesek..
-kedvesek..
-romantikusak..
-egyszerűen fantasztikusak..
de ugyanmár.. ki hisz az angyalokban?!..

~ami józannak a szívén, az érszegnek a száján..

~a józan ember gondolatai a részeg ember mondatai...

~mire kapcsoltam végre.. a földbe tapostál..

~még egy percet kérek, csak egyet, hogy egy mosollyal vissza adhassam az összes fájdalmat amit okoztál..

~több mint egy barát..de kevesebb mint egy pár.

~ne keresd a boldogságot.hozd létre..!

~nem is tudom mi a rosszabb, megtalálni és tudni, hogy nem kellesz neki, vagy örökké keresni..

~Egyszer rámírsz , egyszer nem. Egyszer lájkolsz valamim , egyszer nem . Egyszer szivecskézel utána smiley-t se tolsz , egyszer kábítasz , utána otthagysz jól…

- Egyelőre nem tudom, hogy mi vagy és ez zavar.
- Hogy érted, hogy mi vagyok?
- Úgy, hogy nem tudom mi vagy. Lehetőség, vagy probléma.

~Szeretném feledni, mert érezni fáj..

~Minek van az álom?..bármit megkaphatsz, de amikor felkelsz mindent elveszítesz ..

~Ritkán ír rám, nem bókol, nem flörtöl velem, nem küldd se szívecskéket se puszit, vele álmodok és nekem akkor is csak ő kell…

~a mosoly definíciója : egy felfelé görbülő vonal az arcon, ami elég ahhoz, hogy elhiggyék, hogy jól vagy.

~egyszer rólam szólnak majd az egyszervolt mesék...

~MINDEN pasi bunkó... tisztelet VAN , kivétel NINCS.!

~Könnyeimmel küszködve várom a holnapot, mindig csak egy mondat:
Kösz, jól vagyok ..

~Olyan lány vagyok, aki folyton szanaszét hagyja a dolgait. Örökké elveszítem például a hullámcsatjaim. A kulcsom. A fülbevalóm párját. Néha úgy érzem a fejemet is.. de ez még csak a kezdet. Folyton azon kapom magam, hogy elvesztegetem az időm - nem csak perceket, de napokat, heteket, hónapokat.. bár még ezt az érzést is tudom kezelni valahogy. De a tudat, hogy egyszer Téged is elveszíthetlek.. tudod, szokták mondani, hogy néhány érzés igazi ‘csendes gyilkos’: lassan kínoz, szinte megfojt.. na ez pont ilyen. Ez egy olyan érzés, amivel egyszerűen képtelen vagyok megbirkózni.

~Félelmetes, hogy olyan világban élünk, ahol az embereket számokban mérik; csak az számít hogy ki hány centi magas, hány kiló, hány éves.. holott a szépség egyáltalán nem azon múlik, hogy milyen méretű farmert hordasz. A fontosabb dolgokat kellene inkább mérnünk: azt, hogy mennyi akaraterő, kitartás, bátorság van valakiben.. és hogy ennek az illetőnek milyen a lelke, és mekkora a szíve..

~tévedtem, mikor azt mondtam, minden pasi egyforma. beláttam : egyik rosszabb, mint a másik.

~Egy-egy pillanat, egy kép, miért bármit megtennék..
Visszarepülnék a múltba, darabokra szakadnék..
Molekulákra hasadnék, csak hogy láthassam a lelked..

~énzért nem lehet boldogságot venni. De Nutellát igen, ami majdnem ugyan az..

~Ha egy lánynak azt mondod szép, talán elhiszi. Ha azt mondod csúnya, örökre azt fogja hinni..

~útjaink százfelé válnak, de szívünk egy célért dobog, nekivágunk egy küzdelmes mának, és épít karunk egy szebb holnapot...

~Gyere közelebb! Még.. Még közelebb! Most én akarlak ellökni magamtól..

~rozsaszin felhők is csak azért vannak, mert felrobbant a vattacukorgyár..

~anya: - miért van ilyen rossz kedved napok óta?
én: (*attól hogy kurvára egyedül érzem magam, és senki nem foglalkozik velem, ráadásul a barátaim is átbasznak..*)
- nincs rossz kedvem:)

~a gyerekkori éned, ma büszke lenne rád?!

~Helló idegen..emlékszel rám.?..valamikor én voltam a mindened..

~Nem fogok sírni. Már nem. Csak úgy tud fájni..

~a családi állapotom mostantól: nem basztok át többet.!

~S az álomvilág gyönyörű s az álomvilág szép, csak akkor fáj mikor rájössz csak álom az egész...

~egyszer majd eltemetnek, és minden jót elfelednek..

~és mi történik, ha ő a herceg, de nem én vagyok hamupipőke?!..

~Voltál valaha egyedül egy emberekkel teli szobában? én voltam..

~a szeretlek szó jelentése: úgyis át leszel baszva, csak idő kérdése..

~Sokak szerint gyáva vagyok, pedig csak elzárkozom ettől a rideg, megbízhatatan világtól. Falat építettem, mássza meg az, aki szeret...nincs túljelentkezés.

~Az élet tele van csalódásokkal. Mindig is voltak, vannak, lesznek. De ne feledd, hogy te irányítasz. Legyél boldog, vidám és felejtsd el a múltat..

~Olyan hülyék vagyunk mi emberek, megbocsátjuk azt is, amit nem lehet.

~honnan veszed, hogy a szivárvány boldog? attól, hogy színes, még lehet hogy benne van a világ legnagyobb fájdalma..

~ne mutasd ha fáj ,ne mutasd ha vérzik ,mert úgysem látják ,úgysem érzik ..

~Csakmert nem szeretek harcolni, nem jelenti azt, hogy nem is tudok..

~Ez nem reklám , ez nem marketing, az élet nem pacsiz, az élet beint.!

~nem értem baz*meg,állok a padkán,hogy lehet az a vonzó ki a legnagyobb patkány?


~‎'majd hívlak!' - mondta, és ezredszerre is eltűnt.

~nem tudom miért, de így kellett lennie. a lány nem lehetett a fiú mindene. de már mindegy, csak nem tudom, hogy ezt meddig bírom. rossz ránézni, mert tudom, hogy nem lehet az enyém, és pár nap múlva talán már nem is látom többé. miért csinálja ezt, én nem tudom, pedig boldoggá tehetném, egyszer egy szép napon..

~múltban szerzett sebeink emlékeztetnek arra, hogy a múlt valóban megtörtént.

~nem szeretlek de kellesz nekem, és szükségem van rád; szeretem, ha ott szuszogsz az ágyban, mellettem ülsz a televízió előtt, vagy az asztalnál ülve töltöd ki a lottót; és ha ezt szerelemnek hívják, akkor talán mégiscsak szeretlek..

~mert tudom milyen érzés , mikor elveszíted azt akit annyira akartál , és minden amid van romba dől

~neked, neked, neked, és neked érdekel a véleményed..többinek kuss;)

~Sokan mondják, hogy nekünk lányoknak csupa jó tulajdonságaink vannak: kedvesek, szépek, megértőek vagyunk - csak hogy párat említsek. Azonban nekünk is van egy óriási nagy hibánk: mi, lányok, annyit de annyit gondolkodunk feleslegesen! Előre aggódunk olyan dolgok miatt, amik még meg sem történtek, viszont rágódunk a múlton, amin már úgysem tudunk változtatni. A valóság helyett álomvilágban élünk, ahol a dolgok még -vagy már- nem léteznek, ám közben elszalasztjuk az egyetlen lehetőségünket: a jelent.

~Mert tudom kemény az élet, mint a vasbeton, de soha ne lássák az arcodon

~Csak egy egyszerű lány vagyok, akit már sokszor félre dobtak, akit már érzelmileg sokszor megpofoztak.

~kitörölhetem az üzeneteidet, de sosem fogom elfelejteni mit írtál..
abbahagyhatjuk a beszélgetést, de sosem fogom elfelejteni a hangod..
abbahagyhatjuk egymás ölelését, de sosem fogom elfelejteni az illatod…

~Mikor már nem tudod, hogy a józanész vagy a szív diktál..

~Te vagy a legszebb ajándék, amit valaha kaptam, tán jobbat érdemelsz, de neked én maradtam :)

~azt mondom, hogy túl vagyok rajtad, de igazából még mindig idézeteket keresek, amik emlékeztetnek ránk..

~A facebook kínzás.. úgyis megnézem az adatlapod, bármennyire nem akarom..

~leszarom, hogy megbántottál, lenyelem az éveket, de takarodj az útból már rég megmondtam, hogy ég veled...

~Úgy gondolom, félek boldoggá válni, mert akárhányszor túl boldoggá váltam eddig, valami rossz mindig történt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése