2012. február 29., szerda

Idézetek Nektek.:)

~Nem nehéz találni valakit, aki azt mondja Neked szeret. Viszont nehéz megtalálni azt, aki komolyan is gondolja...

~Nem nehéz találni valakit, aki azt mondja Neked szeret. Viszont nehéz megtalálni azt, aki komolyan is gondolja...

~Csak aludni akarok.. hátha akkor eltűnnek az emlékek.

~Kívül mosolygok, belül széthullok..Ez egy elcseszett rózsaszín világ !.te tudod, mit akarsz, nekem elég volt..Ma már a fájdalom simogat helyetted..

~BÚCSÚ - Vigyázz a szívemre - Veled hagytam.

~Tudod, hosszú álom az élet. Valaki rosszat álmodik, valaki szépet. Én azt szeretném, ha mi együtt álmodnánk valami szépet, s álmunk soha nem érne véget.

~Nem az első akarok lenni, hanem az egyetlen..

~Karcolások lesznek mindig, de a felszínt sértik.

~Néha lehajtom a fejem és csak viselem, mit kapok, van, hogy mint egy hajótörött egyedül maradok.

~A könny nem annak a jele, hogy gyenge vagy, hanem hogy érzel..

~Az élet egy színpad, melyen játszani kell, s ha könnyes a szemed akkor is nevetni kell.

~A remény olyan, mint a vér. Amíg áramlik az ereidben, addig élsz.

~Minden ember, aki nagy dolgokat valósított meg, nagy álmodozó is volt.

~‎.. Az ember képes megváltozni valakiért. Valakiért, akiért amúgy az életét is adná.

~A férfiaknak és a nőknek más álmaik vannak. És ha az álmokat összeadod, kijön belőle egy élet.

~Következő fiú aki után szaladni fogok, az az a személy lesz aki majd azt mondja 'Anya! Úgysem kapsz el...'

~Szeretlek.Örökké szeretlek. Még ha rám se nézel.

~Ha akar majd keres.. Én már meguntam a szenvedést..

-hívd fel.!
-nem..már nem hívom..majd ő hív ha akar..
-de ha nem hívod elveszíted..
-nem..ha nem hívom, és ő sem hív..elveszítjük egymást.!

~Néha azt szeretném, ha a ' Vigyázat,törékeny.! ' felirat lenne a homlokomra ragasztva..

~Nem kell elveszítened magadból a lányt ahhoz, hogy nő lehess.

~tönkre akarsz tenni, húzni az agyam. rábasztál édes, nem hagyom magam.!

~Amikor nem lehetsz azzal, akibe szerelmes vagy.. együtt tudnál lenni más valakivel, aki csak kedvel téged?

~Nem egy tini-ribi vagyok, mint a többi. Kamu szöveggel engem nem fogsz ágyba vinni.

~Nem azért nem kereslek, mert nem hiányzol, hanem mert abban reménykedem, hogy te fogsz engem..

~"Hazudik a szerelem, csalódtam már sokszor, de régóta álmodom egy srácról. Hazudik a szerelem, egyre több a bánat, úgy tűnik, hogy boldog vagyok, de ez csak a látszat..

~A nők célja : annyi pénzt költeni, hogy a férfinak ne telljen szeretőre..

~A barátaid örülnek, hogy, ha újra szerelmes vagy… Az igaz barátaid aggódnak, nehogy
összetörjön a szíved..

~bár nem mindig hoztam jó döntést, néha hibáztam, de magamra találtam minden elkövetett hibámban.

~Mindenre tudok magyarázatot találni, legfeljebb nem stimmel

~Az arcomra nézel, üvölt róla a fájdalom, mert akit szeretek, soha többé nem láthatom.

-Mami, ő annyira különleges.. és igazán szeretem!
-És ezt mondtad már neki valaha?
-Nem..
-Kicsim, van valami, amit meg kell tanulnod: a férfiakat olykor fejbe kell vágni dolgokkal. Néha serpenyőkkel.. de leginkább szerelemmel(:

~Ha nem tudsz dönteni két dolog között, dobj fel egy érmét. Amíg pörög a levegőben, észreveszed, melyik oldalnak szurkolsz jobban..

~A múlt nem fontos, egyesek szerint. De szerintem az élet legfontosabb része ez, mivel ebben van minden; minden amit átéltél, ami miatt boldog vagy, és minden szomorúság amiből tanulni tudsz.

~Az idő mindent megváltoztat. - Mindenki ezt mondja, de ez nem igaz. Csak a tettek hoznak változást. Ha nem tesz semmit, nem változik semmi.

~Elkezdetek beszélgetni, és minden remek: szereted és tetszel neki. Sokat vagytok együtt, az érzés egyre mélyebb. S egy napon, anélkül, hogy észrevennétek, rájössz, hogy szereted. Az idő megáll, és azt hiszed, hogy az egész világ csakis a tiétek, egyedül a tiétek. Egészen addig, míg egyikőtök lelép, és kitépi a másik szívét, amíg még dobog, és otthagyja a leggyalázatosabb állapotban szegényt..

~köszönöm jól vagyok.. néha még szenvedek. de ez van, énvoltam a hülye, hogy feltétel nélkül szerettem.

~Elérted azt a pontot, mikor a fasz kivan mindennel, próbálkozol, de semmit sem érsz el a jó szíveddel.

~Nem mindegy, hogy honnan esel le a padlóra, de akarattal minden honnan fel lehet állni.

~Napló: Minden este leírod a szerelmi bánatod és minden este reméled, hogy egyszer azt írod majd: "..belém szeretett..".

~szerintem , ha együtt vagy egy lánnyal akkor nem írod ki másik lány üzenőfalára , hogy 'hiányzol cica.. *-*'

~Volt is, meg szerintem lesz is pár, akiben már nem, de régen megbíztál..

~Van egy ország.. az a neve: Lélek. Abban van egy kicsi város, neve: Szerelem.
Ott van a Remény tere, és mellette a Bánat utcája. Abban az utcában
lakok én, egy Megtört házban, egy Szomorú szobában, fekszem egy Csendes
ágyon, és Rád gondolok.

~Nem csak lenni kell, élni is..

~Az élet lényege nem az, hogy jó lapokat osztanak, hanem hogy a rossz lapokat milyen jól játszod ki.

~az igaz szerelem ellenáll a távolságnak.

~Pletyka: A rosszakaróid találják ki,a hülyék terjesztik és a buták elhiszik...

~Valahol .. valahol lennie kell valami szerelemcsillapítónak..

~ha a facebookon lenne egy olyan számláló, hogy hányszor nézem meg az adatlapodat .. már rég kiakadt volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése