2012. március 5., hétfő

Idézetek Nektek.:)

~A gyerek szeretne felnőtté válni hogy erős és hatalmas legyen, a felnőtt visszasírja gyermekkorát mert szeretne boldog lenni..

~Inkább rövid ideig légy boldog azzal, akit szeretsz, mint egy életen át azzal, akit csak kedvelsz.

~ *12:12*
Lány: biztos rám gondol..
Fiú: hmm..enni kéne valamit..

~csak a mindenem voltál, soha így még nem szerettem mást..

~Mikor nem keresel, és nem írsz..mindig arra gondolok, hogy nem tudsz. De sose fordul meg a fejemben, hogy esetleg nem akarsz..

~Amit nem tudsz az nem fáj.. de amit nem értesz az nagyon tud fájni..

~az életnek nem tökéletesnek kell lennie, ahhoz, hogy csodálatos legyen.

~Ha egy lány duzzog, húzd az öledbe és engeszteld ki. Ha egy lány piszkál, piszkáld vissza és nevettesd meg. Ha egy lány sírva ott akar hagyni, fogd meg a kezét és ne hagyd elmenni. Ha egy lány mélyen a szemedbe néz, vedd észre,hogy mit érez tanuld meg, hogy neked is lépned kell .

~Egy lány sok srácra tud mosolyogni, de csak egyetlen fiú van, aki előtt a könnyeit se szégyelli.

~lány : mit csinálsz ?(:
fiú : játszok ..:P
lány : mivel ? :))
fiú : a szíveddel ..;)

~Most picit fáj a szívem, most picit hiányzik ami elmúlt régen, most nem azt teszem, amit tenni akarok, most nem az vagyok, aki lenni akarok.

~Bonyolult ember vagyok egy bonyolult élettel. Van,hogy hisztis és makacs. Van,hogy úgy bántok meg embereket, hogy észre sem veszem és van, hogy elég egy szó, hogy könnyet csalj a szemembe. Nem szeretem, ha hülyének néznek, hátba döfnek és játszanak velem. Nehezen tudok megbízni bárkiben is, és nehéz a szívembe fogadni az embereket, de ha valakinek sikerül, iszonyatosan tudom szeretni, és számíthat rám egy életen át.

~az emberek, akik nem ismernek, azt hiszik valójában csendes vagyok.. - de akik ismernek, azt kívánják: bárcsak néha csendben maradnék.

~Döntsd el.!
Kellek vagy sem?
De ne várd azt, hogy boldog legyek, míg te játszol velem.!

~múlton rágódni.? Nem fogok.!
Változtatni.? Nem tudok.!
Tettem amit tettem, nem bánom.!
Vannak és lesznek hibáim, melyekből tanulok.!
Ki mit mondd, nem érdekel.!
Vannak irigyek, ellenségek, szerelmek, barátok...viszont Életem egy van, úgy élem, ahogy jó nekem.

~nagy hiba, ha azért akarsz megváltozni, hogy mások szeressenek.

~Az élet sose volt egyszerű és ha azt várod, hogy az legyen hát jó várakozást.

~helló padló.. rég találkoztunk..

~ami nem öl meg, az erősít ..

~úgy élj, hogy a papnak ne kelljen sokat hazudnia a temetéseden..

~szeretnék újra kislány lenni, mert amikor elesek, és lehorzsolom a térdem, mégsem fáj annyira, mint amikor a szívem 1000 darabra törik..

~ -Hogyan idegesíts fel egy férfit?
-Egyszerűen, csak legyél nő.

~ha valamit akarsz, küzdj érte!
ha valakit utálsz, a szemébe mondd meg!
ha valakit imádsz, ne titkold!
ha valakit szeretsz, az meg kinevet, szard le!
és éld az életet, majd egyszer utánnad megy!

~Én hiszek a csodákban,a hazug szavakban,
a szőke hercegben és a fehér lovakban.
Hiszek a mesékben,hiszek az érzésben,
hiszek a szeretlek összes betűjében...

~Ölelj úgy, és annyit - Hogyha holnap elmegyek, nyugodt szívvel engedj el...

~ - Tetszik neked?
-nem..
-barátnője van..
-nem érdekel..
-elhiszem, csak töröld le a könnyeid..

~jobb lesz ha eldöntöd mit akarsz , mert a faszkivan , hogy folyton kavarsz ..

~Mai világ : szerelem nincs, a barátok kibeszélnek..az élet kemény..mindig egy újabb keserű csalódás ..

~A legszebb ajándék : egy mosoly,egy ölelés.. vagy még az sem - csak egy gondolat : ' szeretlek '.

~Minden nap megadom neked az esélyt arra, hogy rám írj. De úgy látszik, te soha nem élsz ezzel a lehetőséggel..

~Nem vagy köteles hasonlítani arra a képre, melyet mások alakítottak ki rólad.

~Szem - tudod ide kell hazudni.!

~A szerelem egy félreértés két hülye között.

~mikor meg látom, hogy felbukkan egy kis chat ablak, és meg látom a nevét, kicsit nagyobbakat ver a szívem, és gyorsabban..

~Mindig ott lesz egy nálad szebb lány, neked csak meg kell találnod azt a fiút, akit ez nem érdekel..

~engedj el képzeld világ.!
hadd lássak én is csodát.!

~A szívem az súgta írjak neked, az eszem mélyen tiltakozott. A szívem keres, de az eszem tudja az igazságot.

~Ha igazán ismernél, minden, amit rólam hiszel, megváltozna.

~Azt mondják, az élet tele van meglepetésekkel, és hogy álmaink tényleg valóra válhatnak... de ugyanakkor rémálmaink is.

~mélyponton lenni jó dolog, mert onnan csak fölfelé visz az út..

~kérlek ne keress többet..az én szemem már nem bír ki több könnyet.

~Csalódni csak az tud, aki valaha hitt ..

~mindenki úgy lát ahogy kinézel. de csak kevesen tudják, valójában ki vagy..

~A lányok tudnak legjobban mosolyt színlelni..a fiúk,pedig az érzéseket..

~Jó érezni azt, hogy van valaki, aki számára fontos vagy.

~A könyvet sem a borító alapján vesszük meg.

~Az idővel és a szavakkal óvatosan bánj. Visszavonhatatlanok.

~Én várok rád, hogyha várni kell, mert érzem, hogy jössz, újra itt leszel, és többé nem engedlek el.

~Ha elhagysz, veled mehetek?

~Megkapod, elveszíted. megkapod.. elveszíted. ez elég irónikus ..

~Azért ittam, hogy feledjek, de már részegségemben is rá gondoltam…

~Néha még megdobogtatod a szívem, de már semmi se olyan, mint régen.

~Te tetted tönkre az életem, miattad lettem ilyen. azt mondtad probáltál szeretni. próbáltál? Köszönöm a megtiszteltetést. én nem próbáltalak, hanem én tényleg igazán szerettelek. a kettő között van néhány különbség.

~Az élet olyan, mint a matek - Ha túl könnyen megy, akkor valami nem stimmel.

~- Megbántad a múltad?
- Nem bántam meg a múltam, csak az időt, amit a rossz emberekre pazaroltam

~Sokszor a legszebb mosoly mögött van a
legnagyobb fájdalom.

 ~Aki másnak vermet ás, az sírásó vagy földmunkás.:D

~Gyakran változnak az érzéseink. Talán úgy ahogy a fák lépnek át a télbe, ahogy lehullajtják leveleik. Talán így váltam meg én is az érzéseimtől, lassan mintha soha nem is éreztem volna. Talán így váltam én is ilyen üressé belül. Egy csupasz fa. Csupán ennyi maradt belőlem.

~Emberi törvény: kibírni mindent, s menni, menni
mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már
Benned: remények és csodák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése