2012. március 11., vasárnap

Idézetek Nektek.:)

~Én voltam a kislány, aki szeretett, harcolt, álmodozott, aki nem hátrált, ha kudarcot vallott. Most lettem valaki, aki nem várja a holnapot, kiölték belőle a jót, az összes tegnapot. Sokszor hibáztam, a kedvem is megfagyott, azért utoljára újrakezdem, de a remény már halott..

~Aminek meg kell történnie, meg fog történni, bárhogy erőlködünk is, hogy elkerüljük. Aminek nem kell megtörténnie, nem fog megtörténni, bárhogy erőlködünk is, hogy elérjük.

~Te tetted tönkre az életem, miattad lettem ilyen. azt mondtad probáltál szeretni. próbáltál? Köszönöm a megtiszteltetést. én nem próbáltalak, hanem én tényleg igazán szerettelek. a kettő között van némi különbség.

~Soha ne gyere, ha most nem jössz!
Soha ne szeress, ha most nem vagy itt!

~Igazi csókot akartam, olyat, amire érdemes visszaemlékezni, de rég megtanultam, hogy ne legyenek elvárásaim a búcsúkkal kapcsolatban.

~Amit az iskolában tanulsz hamar elfelejted, de az amit az élet tanít a fájdalmon keresztül örökké megjegyzed.

~Utálom amikor olyan valaki hiányzik aki nem is törődik velem.

~Csak az tud igazán, tiszta szívből nevetni, aki már eleget sírt.

~Hiányzik,hogy én is hiányozzak valakinek.

~gyűlölöm, gyűlölöm, gyűlölöm.. nem nem őt gyűlölöm hanem azt, hogy nem engem szeret..

~Millió féltve őrzött érzés, szomorú szívem legmélyén hever, mert sosem mondtam el.

~Néha épp abba szeretünk bele, akibe nem lenne szabad.

~Elmentél, de jól tudod nincsen bennem harag réges-régen megtanultam, hogy, ami jó az soha nem marad.

~Szeretek a falnak beszélni. A fal az egyetlen, ami soha nem mond nekem ellent.

~Ha akartam valaki lenni, az csakis érted volt.

~Nem akarom, hogy tudd, milyen érzés ennyire szeretni valakit, mert őrülten fáj. Neked fogalmad sem volt arról, hogy én mit érzek, de ha volt is, valószínűleg azt hitted, elmúlik. Hát nem múlt el. Miután elmentél, sokáig azt hittem, belehalok, hogy nem lehetsz mellettem. Aztán teltek a hetek, a hónapok, az évek, és elfogadtam. Felnőttem. Már nem az a 14 éves kislány vagyok, aki annyira ragaszkodott a szerelmedhez, és aki azt hitte nem tud nélküled élni. Mert tud. Sok-sok idő telt el, és még mindig te vagy az első gondolatom reggelente, esténként pedig az utolsó. Nincs olyan óra, hogy ne gondoljam át, mit kellett volna máshogy csinálnom, nincs olyan perc, hogy ne juss eszembe valamiről. Az életem része vagy, mint ahogyan az életem része az is, hogy ennyire hiányzol. A mai napig beleborzongok, ha a csókunkra gondolok. Kiráz a hideg, ha csak rá gondolok. Még érzem az illatod, és hallom a hangodat, elképzelem, ahogyan azt mondod 'szeretlek'. Én is szeretlek.. örökké.

~Egy hamis mosoly, és mindenki boldognak hisz.

~Most elválunk, de talán egy nap újra találkozunk..

~Miért hitettem el magammal, hogy történnek csodák? Most úgy kell tennem, mintha könnyedén mennék tovább..

~- Minél tovább élsz, annál több hibát követsz el.
- És annál több szomorúságot kell hordoznod.

~Gyűlöllek, mert nem vagy itt velem. Gyűlöllek, mert nem fogod a két kezem. Gyűlöllek, mert soha olyan jó nem leszek, Hogy téged megérdemelhesselek.

~Ráírtam egy nagy lapra a neved. Amikor megbántasz letépek egy darabot belőle. Most apró pici darabokban hever a lap a földön a neveddel.

~Ha nem tudsz választani két ember között,kérdezd meg magadtól,kinek mondanád azt,hogy:hiányozni fogsz,és kinek azt,hogy:könyörgöm ne menj el.

~Én úgy szeretném élni az életem, hogyha majd egyszer a végén elmesélem valakinek, tátva maradjon a szája..

~idióta cicababa, teszi magát a fiúknak, közben kiderül, hogy mindene szilikon, a sminkje meg 3 napos ...

~nem vagyok tökéletes, de ki mondta, hogy az akarok lenni !?

~Helló Padló.!
Rég találkoztunk, hogy vagy?..

~Gyakran túl gyorsan élünk, nem látjuk a száguldásban az utat szegélyező tájat és nem vesszük észre a kezüket felénk nyújtó embereket.

~Állítsátok meg a világot.! Ki akarok szállni..

~Röhögj a világ közepébe, legyél magabiztos, és ne számítson más véleménye ! légy önmagad, ha nem tetszik valakinek, azt meg.. szard le.!

~Igenis van olyan fiú, aki nem csap be, aki hercegnőmnek hív, aki smink nélkül, kócosan is szeret. Aki ágyba viszi a reggelidet, segít ha valamit nem tudsz és mindezek közben nem néz hülyének. Nem használ ki, izgul érted ha elmész valamerre..létezik ilyen férfi..ő az apukád!

~Mosolyogj ha belül fáj is,nevess ha sírnod kell.Tanulj meg szenvedni és akkor boldog leszel.

~-Bocs,hogy nem tudok hazudni.
-Bocs,hogy nem tudok ribanckodni.
-Bocs,hogy csak önzetlenül tudlak szeretni.

~próbálok aludni, ezzel a tátongó lyukkal a lelkemben. Nem akarok rád gondolni, de az emlékek csak jönnek és jönnek..

~Az, hogy nem lehetünk együtt, nem azt jelenti, hogy nem szeretlek..

~Éreztétek már azt hogy nem vagytok fontosak egy embernek, nem számít hogy mit tesztek még ha fejen is állsz előtte, akkor sem figyel rád. És körülbelül itt leesik a szitu hogy NEM ÉRDEKLED.Nyugodtan játszhatod az elérhetetlent, a végén te fogsz elbukni! De majd egyszer az emberi faj is rá jön erre, és akkor nem lesz olyan sok egyedülálló ember.

~Rám valahol egy férfi vár, aki többet ér egy álomnál..

~- Egyelőre nem tudom, hogy mi vagy és ez zavar.
- Hogy érted, hogy mi vagyok?
- Úgy, hogy nem tudom mi vagy. Lehetőség, vagy probléma..

~Találd meg azt a férfit, aki összeszedegeti az összetört szíved minden darabját, összeilleszti őket, de egy darabot megtart magának, s a hiányzó részt az ő szívének darabjával pótolja ki.

~Melyik nehezebb? A matematika vagy a szerelem ?

~‎ nem akarlak elveszíteni, ezért félek belédszeretni..

~vannak még csodák, csak mondd meg, hogy merre keressem...

~Ne sírj. Fogadd el...Vannak szerelmek, amelyek nem teljesülhetnek be.

~Néha a 'viszlát' egy fájdalmas módja annak, hogy azt mondjuk, 'szeretlek'.

~Ha az éjben nem látod, hogy holvagyok, majd küldök neked hullócsillagot..

~- Mi a különbség az ígéretek és az emlékek között?
- Az ígéreteket mi törjük meg, míg az emlékek pedig összetörnek minket..

~-tudod mit szerettem meg benned először?
- a szemed.
-és másodszor..?
-a mosolyod.
-és harmadszor..?
- már belédesteem.
(negyedszer meg pofára..)

~Mit ér az, hogy pofon váglak, és azt mondom utállak, mikor a szívemben imádlak, és azt a pofont csak azért kaptad, hogy észhez térj, és észrevedd mennyire szeretlek.!

~Utálom néha azt az érzést,amikor nekem hiányzik,de nem tudom,hogy én hiányzok-e neki..

~Sajnálom, hogy rosszul léptem, nem tudom hol hibáztam, Sajnálom, hogy szerettelek pedig nagyon vigyáztam..

~Inkább bánts meg azzal ,hogy elmondod az igazat,mint hogy a szemembe hazudj..

‎~Családi állapotom: én szeretlek, de te le se szarod...

~Legalább egyszer az életben miért nem mehetne minden könnyen, hiba, könnyek és fájdalom nélkül? Miért kell mindenért küzdeni, veszíteni és bántani?

~Nem értelek, és elfáradtam abban, hogy gondolkozzak rajtad. Utadra engedlek, azzal a szürke, semmilyen érzéssel, hogy valamikor a szívem közepén voltál, most pedig ott kuporogsz a szélén, s még csak kapaszkodni sincs kedved..

~Nem tudom, lesz-e valaki, aki majd azt mondja nekem: szeretlek! Valaki, aki bebizonyítja, hogy csak én kellek..

~Azt akarod, hogy bedobjam a törölközőt, és csak úgy engedjelek el? Nem. Nem teszem ezt. Mégpedig tudod miért? Azért, mert idáig is ezt tettem, annak ellenére, hogy azt hittem, hogy szeretem azt az adott embert. Most, hogy vagy nekem, tudom mit jelent igazán szeretni, és ugye te sem gondolod ezek után, hogy csak úgy hagylak kicsúszni a kezeim közül? Nem. Soha. Harcolok érted. A végsőkig.

~Nem könnyű egyszerre ANYÁNAK, séfnek, mosogatónak, takarítónak és közben szexbombának lenni.

~Megbízol: Elárulnak, kibeszélnek!
Jószívű vagy: Kihasználnak, még többet akarnak!
Szeretsz: Megbántanak, elhagynak!

~Megtörlöm a szemem, próbálok kemény lenni, azon jár a fejem, hogy mit tudnék tenni, hogy ne ez legyen. Mondd, te mit tennél értem? Ha neked ez jó, tovább lépek, de nem értem..

~A reményhal megdöglött..az új kedvencem: Szarok Rája..

~Ha igazán ismernél, minden amit rólam hiszel, megváltozna..

~Tudom nincsen véletlen, hogy meg van írva a sorsunk. Szóval te és én a jó időben a legjobb helyen voltunk.

~ -Mit csinálsz,ha becsap az,akit Szeretsz? ha rendesen átver?
- Megpróbálom nem Szeretni.
- És sikerül is?
- Nem,azt hiszem nem..

~Elég fájdalmas tud lenni...amikor rájössz, hogy ő számodra mindent jelent, de te semmit sem jelentesz neki.

~Számos közös vonásunk volt. Én szerettem őt és ő is szerette magát..

~Ha az egyetlen hely, ahol láthatnálak az álmom volna, örökké aludnék. 


~nem szomorú?
ha valakiben csalódsz, már csak annyit mondasz rá : 'megszoktam.' ..

~Semmi sem ápolja úgy a szépséget, mint a boldogság.

~Kívül mosolygok, belül széthullok ..

~Miért te? Miért szerettem beléd?
Még ha rázom is a fejem, még ha azt is mondom nem, túl késő, hogy hagyjalak elmenni.

~Tudod, tényleg olyan vagy nekem, mint a drog... Hogy mikor az ember anyaghoz jut, boldog, és teljes szívéből örül neki, úgy érzi az egész világ az övé, sőt annál talán több is... Viszont ha nincs... Belehal szinte a vágyakozásba, nagyon hiányzik neki, nem tud nélküle már élni..

~Egy nő legnagyobb ellensége véleményem szerint az álomvilág amiben él. Lassacskán belebolondul abba, hogy nem ölelheti meg azt aki álmában már feleségül is vette…

~Egy nő legnagyobb ellensége véleményem szerint az álomvilág amiben él. Lassacskán belebolondul abba, hogy nem ölelheti meg azt aki álmában már feleségül is vette…

~Félek, hogy egyedül maradok. Attól félek, hogy mindig valakinek a barátja, vagy húga, vagy bizalmasa leszek, de soha nem mindene valakinek.

~A gyerekkor a legjobb az életben.:)
Kár,hogy csak erre akkor jövünk rá,ha felnövünk ..

~kedves lányok!
igen is szépek vagytok 1O kg smink nélkül!
higyétekkel el minden apró hibátokkal együtt szeretünk titeket!
üdvözlettel: fiúk

~akarok valakit, aki majd átölel, szeret és megnyugtat, hogy minden rendben lesz..

~feldolgoztam. Iszonyú nehéz volt,de megtettem, és most itt állsz előttem és azt akarod, hogy kezdjük újra,felejtsük el mi volt a múlt. Tudod minden egyes éjszaka erről álmodtam oly sok éven át,hogy egyszer majd vissza jössz harcolni értem...de tudod én benned 'a múlt' címszó alatt szerepelek, és a múltad nem lehet a jövőd...

~Furcsa dolog a divat. Azt hirdeti magáról, hogy művészet, de valójában minden a pénzről szól. Ha nem tartod be a szabályokat, megfojtanak. A szabályok pedig azt diktálják, nem számít, mennyire híján vagy az ötleteknek, nem számít, mennyire kimerült és kiégett vagy, kétszer egy évben fel kell öltöztetned a modelleket, és ki kell zavarnod őket a kifutóra.

~remélem, lesz valaki, aki mosolyogva gondol vissza rám, még akkor is, ha már szétváltak az útjaink.

~Fiú: Érzel még valamit irántam ?
Lány: Igen, undort..

~buta kis bohócként álmait kereste de rájött, hogy igazán senki sem szerette.

~valaki azt mondta ne higgy, mert csalódni fogsz, de én csak ennyit mondtam erre: abban még szerintem nem lehet semmi rossz, hogyha valaki vágyik még a szebbre, a jóra, egy pozitív szóra, legyen egy boldog óra vagy csak egy perc, egyetlen pillanat, ami a szívedben örökre megmarad!

~Csak egyetlenegy vágyam van : Közelebb kerülni hozzád!

~ -Emlékszel még az "én jobban szeretlek " harcokra ?
- Igen
- Úgy néz ki én nyertem.

~Mosollyal az arcomon beintek a világnak , a köcsög pasiknak , az elkényeztetett picsáknak.

~Csak egy pillanat volt, de a szívembe véstem örökre.

~nincs szőke herceg fehér lovon, max egy barna ember lónélkül. hagyjad már hogy egy csóktól felébredsz a halálból, elegem van már ebből a sok hülye dumából. ez a sok mese is csak annyira szociál, minthogy az alpesi lejtőkön egy Milka boci áll, nincsenek se tündérek, se törpök, főleg nem sárkányőrök,
itt nincs happy end, ez a valóság nem pedig disneyland..

~isten hozott valóság, isten veled disneyland.!

~Egy álom, mely mosolyogni tanított cselesen, és nem akarom felfogni, hogy nem volt igaz a fele sem..

~Ha azt szeretnéd, hogy egy fiú akarjon valamit, csak arról kell gondoskodnod, hogy az a valami nehezen elérhető legyen.

~Csak egy lány vagyok , aki hisz még a mesékben.

~Köszönet azoknak, akik utálnak ők tesznek erősebbé.
Köszönet azoknak, akik elhagytak megmutatták, hogy semmi sem tart örökké.
Köszönet azoknak, akik maradtak megmutatták az igaz barátság jelentőségét.
Köszönet azoknak, akik újak az életemben,velük kerek az én világom.

~Mindig szeretni foglak, olyankor is, amikor legszívesebben a fejedre húznám a vizes vödröt ...

~pedig már azthittem, hogy olyan lesz a szerelmünk, mint a mesékben..

~- Mondd, miért olyanhoz vonzódom, akiről tudom, hogy nem jó?
- Erre éppenséggel tudom a választ. Mert reméled, hogy tévedsz; mindig, amikor olyat csinál, ami nem jó, egyszerűen nem veszel róla tudomást - és minden alkalommal, amikor meglep és jó hozzád, akkor meggyőzöd magad arról, hogy tévedsz, amikor azt gondolod, hogy nem hozzád való.

~Te vagy az egyetlen oka annak, hogy életben maradjak, ha már élek..

~Kapaszkodnom kellett volna beléd, nem kellett volna, hogy elengedjelek..

~Talán semmiféle álmom nem lenne, ha te nem volnál..

~azt hiszed elhiszem még hogy szeretsz, de tudod mit?!.. hitegesd a ribancodat..

~Furcsa dolog hogy valaki úgy is megtud bántani hogy egyszerűen csak hiányzik...

~Fiú: Szeretnék neked bevallani valamit..
Lány: Akkor mondd..
Fiú: A Te mosolyod a leggyönyörűbb dolog amit valaha láttam..
Lány: És most Én is bevallhatok neked valamit !?
Fiú: Ki vele..
Lány: Az a mosoly csak akkor létezik, mikor Velem vagy.

~Azt mondják, a szerelem fáj.. de ez nem igaz. A magány az, ami fáj. Valaki elvesztése fáj. A féltékenység fáj. Ezeket a dolgokat mindenki összekeveri a szerelemmel, de valójában maga a szerelem az, ami képes az összes fájdalmat elfedni, és segít újra csodálatosan érezd magad!

~fáj a lét, a létezés, a lefekvés és az ébredés. fáj a múlt és fáj a jelen, mindez azért, mert nem vagy velem.

~Elég egy illat, egy zene, egy kép ahhoz, hogy valamire visszaemlékezz..és újból összetörj..

~'köszönöm.'
a szó, amit mára már sokan nem ismernek..

~behunytam a szemem, megbíztam benned. lehunytam, és te otthagytál engem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése