2012. március 12., hétfő

Idézetek Nektek.:)

~a szerelem az szerelem , légy 18 vagy 81. ez a játék fájdalomra , nem pedig pontra megy ...

~Néha felborul a rend s, kavarog minden érzelem. Mint, mikor összedől a világ, de nincs bennem félelem.

~Egy angyal fentről véd, vigyáz rám, megszólal néha: hé' hibáztál..

~Hiányzol, de gyűlöllek!

~Olyan akarok lenni, mint egy bohóc! Nevetni akkor is, amikor fáj... Örömöt okozni másnak, ha magamnak késő már.

~Te vagy az első kinek hinni tudtam, te vagy az első kinek nem hazudtam, az első olyan ki tényleg barát, az első olyan ki sosem ver át.

~Engem nem zavar, ha megint eltalál Cupido nyila... de, ha még egyszer rossz embert talál mellém ! Biztos, hogy feldugom a tollas kis pelenkás seggébe az íját..

~Csak mondd azt, hogy nem akarsz velem többet beszélni és nem akarod, hogy bármi is legyen köztünk! És én úgy eltűnök az életedből, hogy arra sem lesz időd, hogy azt mondhasd: "tévedtem"...

~Elengedni valakit nehéz... Főleg olyat, aki közel áll a szívedhez. De gondolj csak bele, ha ő is tényleg szeret téged, akkor vissza fog menni hozzád! Ha pedig nem megy vissza legyen benned, hogy nem szeretett téged igazán. Hogy megérte elengedni, mert így kevesebb fájdalmat okoztál magadnak!

~Tökéletesnek akarok tűnni , hogy megkaphassalak téged ! Fel akarom kelteni a figyelmedet mindenemmel ! El akarlak kápráztatni, meg akarlak babonázni ! Vedd már észre , hogy csak te kellesz és senki más nem ! Vedd észre ... hogy beléd estem !

~Ha vannak álmaid, csak higgy abban, hogy képes vagy őket megvalósítani, nem számít, mit mondanak mások csak higgy, és a szíved meg fogja mutatni az utat.

~ellököm a gondokat, gy könnyebb lesz majd élni.. hogyha elalszok örökre, többet nem fogok már félni.

~Jó vagyok, de nem egy angyal, követek el bűnt de nem vagyok ördög. Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet!..

~Néha az életben meghozunk nehéz döntéseket, és bízunk benne, hogy az idő minket igazol.

~Ki vagy te, hogy megmondd, ez miért lett az én vétkem?
Ki vagy te, hogy megmondd, a szerelmedből én kértem?
Ki vagy te, hogy megmondd, hogy hiányzol, mert végképp nem!
Ki vagy te? Nem tudom, de az emlékeket széttépem!

~Utálom a szemedet, a hajadat, azt a jól ismert, flegma mosolyodat. Utálom a nevetésed, a nagyképűséged. De tudod hogy mit utálok benned a legjobban? Azt, hogy ezek után még eléred, hogy szeresselek!

~Boldognak látszom ? pedig k*rvára nem vagyok az.

~Néha jó egyedül lenni , végig gondolni , megbánni azt az elpazarolt időt , amit olyan emberekkel töltöttem , akik nem érdemlik meg..

~Nem szerelembe lépsz, hanem szerelembe esel! Eszelősen. Tudod milyen az, amikor frankón belezúgsz valakibe? Tudod? Hát szószerint beledöglesz, mérgező, halálos.

~Úgy odamennék hozzád és ordítanám: SZERETLEK! .. de félek a választól..

~Ki vagy te, hogy bíráld az életet, amit élek? Nem vagyok tökéletes. Nem is azért élek, hogy azzá váljak, de mielőtt mutogatni kezdenél, győződj meg róla, hogy a te kezeid tiszták!

~Megkérdezed, hogy vagyok de igazából nem érdekel. Beszélgetsz velem, de oda sem figyelsz arra amit mondok! Mindenkinek azt mondod szeretsz engem, csak éppen nekem nem!

~Van egy különbség köztünk: ő tud élni nélkülem..én nélküle nem tudok, de megtanulok.

~Ha valakit szeretsz elengeded... f*szt! Ha valakit szeretsz harcolsz érte!

~Ki vagy te nem tudom... De érted feladom..

~Mindenkinek aztmondom, hogy már nem érdekelsz.
Mindenkivel el tudom hitetni. Mindenkivel.. csak magamat nem tudom becsapni...

~Hazudsz nekem. Titkolózol előttem. Fájdalmat okozol nekem. Lesz*rod, hogy mi van velem.

~Az órám ketyeg. És minden másodperccel közelebb kerülök a halálhoz.

~Egyszer majd megérted miért sírok megállás nélkül! Egyszer majd megérted, mért húz a szívem, minden ok nélkül! Egyszer majd megérted, vagy talán sosem! Megérted talán majd egyszer... de most még nem!

~Mindenkit elvesztettem, senki sem őszinte velem és a céljaim romokba hevernek. Mégis mosolygok, mintha mi sem történt volna, gúnyt űzve az álmaimból, s önmagamból.

~Tűnődj el rajta, hogy milyen volt mellettem. Harcolj azért, hogy legyen ki szeressen! Életed egy része legyek én! Emlékezz rá, valamikor szerettél..

~néha úgy érzem: a saját szívem határait feszegetem.. megbocsátok, felejtek, szeretek, tűrök, s várom, hogy mikor pattan el megint a húr.

~Egyszer majd rájössz, hogy volt egy lány, aki tényleg nagyon szeretett, de lehet, hogy akkor már késő.

~megpróbáltalak nem szeretni, nem sikerült.
megpróbáltalak elfelejteni, nem sikerült.
megpróbáltam nem gondolni rád, nem sikerült.
megpróbáltam nélküled élni, de elbuktam.
hazudtam magamnak, de nem tudtam átverni magamat.
szeretlek, és őszintén sajnálom de nem tudok változtatni rajta!

~Remek színdarab, magad alkottad, magad rendezted, velem játszottad.

~Egy kalandnak indult, de érzések születtek..

~Igazán attól fáj az ütés, kitől simogatást várnál, s nem adhatod vissza, mert rögtön belehalnál..

~akarlak téged, de minden áron, rólad szól minden álmom..

~Tanuld meg kislány : az élet nem egy tündérmese, lesz, hogy meg-megbotlasz, de a lényeg, hogy soha ne add fel..

~‎- Te szereted a magányt?
- Nem, azt hiszem, a magány szeret engem.

~Vajon számít e rám valaki, vajon lesz e kinek hiányzok?
Vajon szeretnek majd akkor is, ha néha én is hibázok?

~Üzenem Cupidónak, hogy a nyilait eltörtem és most megyek eliszom a szívecskés maci és a bonbon árát..aztán majd csak rám talál valaki a bárpultnál a pelusos ürge nélkül is.

~Nincs mit mondanom vagy inkább nincs kinek, ezért nem mondom el senkinek.

~A kiabálásnál a mosolygós irónia sokkal kegyetlenebb fegyver.

~ ‎-Az egyetlen ok, hogy valaki utál, azt jelenti, hogy olyan szeretne lenni, mint te.
- Minden este gondol rád valaki elalvás előtt.
-Valaki nem tudna élni, ha te nem lennél.
- Ha úgy gondolod, mindenki hátat fordít, jól nézz körül. Elsősorban te vagy az, aki hátat fordít.
-Emlékezz a bókokra, amiket kapsz és felejtsd el a rossz megjegyzéseket.
-Mindig mondd meg az embereknek, mit érzel irántuk, jobban fogod érezni magad,
ha tudni fogják.
- Senki sem érdemli meg a könnyeid és az, aki megérdemli, soha nem fog megsiratni.
-Ha van legjobb barátod, akkor legyen rá időd, hogy elmondhasd neki, mit jelent számodra.

~Igen, ő volt az én szőke hercegem azon a bizonyos fehér lovon.. de rá kellett jönnöm, hogy ebben a mesében nem én vagyok a királylány ..

~Apukám mindig azt mondta, hogy ha nem vigyázol valamire, akkor nem is érdemled meg, hogy a tiéd legyen.

~semmi nem jó így..semmi sem vígasztal ..

~Én nem egy ' B ' terv vagyok, sem egy második esély..

~a lány szerette, a fiú nem.
a lány felnézett rá, a fiú nem.
a lány szerelmet vallott, a fiú megalázta.
a lány sírt végette, a fiú kinevette.
a fiú csak akkor jött rá mit tett,
amikor a lány sírjára virágot tett .

~A rengeteg emberből, akivel eddig találkoztam, te vagy az egyetlen,
aki miatt ilyen idióta szívecskéket rajzolok a papírjaimra ... de hiába .

~Vicces, hogy egy szia mindig viszláttal végződik;
hogy az örökké valahogy mindig elmúlik;
hogy mikor leginkább kellene, senki sincs melletted;
hogy mennyi hazug szó lehet egy szerelmes levélben;
hogy a legszebb emlékek könnyekkel járnak;
hogy az emberek nem felejtenek, de megbocsátanak..
vicces, hogy az élet ilyen ironikus is lehet..
de a legviccesebb, hogy számomra ebbol semmi sem vicces...

~Nem vagyok szép, főleg nem gyönyörű. Csak egy lány a sok közül..

~pont olyanná válsz, akiken nevettünk régen...

~ -Hol az a pont, ahol fel kell adni?
-Már rég elhagytad..
-Akkor mostmár feladhatnám, ha nem bírnám tovább?
-Fel..mindig feladhatod.
-De nem bírom feladni, és nembírom már bírni sem..

~Én nem merem elmondani, amit érzek. Félek a súlyától, erejétől és félek attól is, hogy az akinek szánnám, akivel szívesen megosztanám, megrémülne tőle.

~Fura, hogy az emberek dobálóznak azzal, hogy szeretlek, és van aki ki se meri mondani mert olyan súlyos jelentése van!

~Én akarok lenni a valóra vált álmod.

~ Kedves kispárna.!
Bocsánat a könnyekért..
Kedves Ész.!
Sajnálom, mégis neked volt igazad..
Kedves szív.!
Eléég.!!

~- Hogy vagy ?
- Jól..
- Majd elmúlik.

~egyre jobban félek, hogy elveszítelek. érzem, hogy egyre inkább szürkülnek az emlékeink, egyre kevésbé ismerlek, egyre kevésbé ismersz engem... kapaszkodom a képekbe, régi napló bejegyzésekbe, régi smsekbe. de igen, egyre inkább érzem, hogy már nem mi vagyunk, már csak én vagyok... és egy fiú, akit valaha ismertem!

~fogalmad sincs róla hányszor próbáltam elmondani az igazat a vicceimen keresztül!

~Eddig sohasem éreztem, amit most érzek. Eddig sohasem féltem, hogy mi lesz, ha mégsem kellek. Most félek.! Most akarom, hogy kelljek.

~minden hiba ugyan azzal a bugyuta mondattal kezdődik: "ő más mint a többi"

~fáj, hogy mással vagyok és közben néha mégis rád gondolok... fáj, hogy még az emlékek visszatörnek... fáj, hogy mennyit szenvedtem érted... fájnak a percek az órák és a napok. fájnak mert nem tudom feledni hiába akarom!

~Nem töröllek le, nem tiltalak az ismerőseim közül.. Végig fogod nézni, ahogy SZARBA SE VESZLEK.

~A szerelem nem csak ölelésekről, csókokról, szeretlekekről és hiányzolokról szól .. szerelem az mikor pillangók vannak a gyomrodban, amikor éppen Rá gondolsz ..

~Láttam már nagy embert könnyektől szenvedni, vannak dolgok amiket lehetetlen feledni .

~nem a szépség dönti el, kit szeretünk, hanem a szerelem dönti el, kit tartunk szépnek ..

~A mosoly... kisebb korban őszinte volt..manapság márcsak a legjobb álarc.

~Múltad sok emberrel lehet .. de jövőd csak eggyel lesz igazán !

~Sokan nem azért szenvednek mert nem tudnak felejteni , hanem mert legbelül nemi is akarnak ..

~Legyél kedves az emberekkel, amikor felfelé mész, találkozhatsz velük lefelé is.

~Néha csak úgy megfognám az érzéseimet, és kivágnám a pics*ba...

~Tisztelet minden srácnak, aki kimondja : Nem lehet ! Van barátnőm és szeretem !

~Az emlékek - Örökre megmaradnak.

2 megjegyzés:

  1. Egyszer rá jösz hogy szeretlek egyszer rá jösz hogy csak te keletél nekem ..De nem vedted észre hgy szerelmes szivem csak téged akar téged keres.Ne engedj el ..ne engedd hogy el menjek...legalább élhessek abban a hitben hogy eccer enyém leszel ! :(
    R.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, rjövök, ha elmondod, hogy ki vagy :)
      Nagyon aranyos vagy, de ha már ilyet írsz, ne névtelenül :)
      Inkább írj, és megbeszéljük, vagy valami.

      Törlés