2012. május 28., hétfő

~Idézetek Nektek.!♥

-itt vagyunk mi emberek.. mondhatni egyedül. magányos, egymás körül körözgető lényekként. valódi kapcsolat parányi jelére vágyunk csupán..valaki rossz helyen keresi, és van, aki feladja, mert 'ááh, úgy sincs olyan, aki az én párom lenne..' mégis mindannyian folyton újra és újra próbálkozunk..hogy miért is?.azért, mert időnként előfordul, hogyha két ember találkozik kipattan közöttük a szikra. és itt válik két ember eggyé..
-dehát lehetetlen,hogy két tárgy egyszerre egy helyen legyen..
-persze, de azért fontos, hogy megpróbáljuk ezt.. aztán ha sikerül, közel jutunk ehez.
-de mihez? a fizikai törvények felrúgásához?!
-igen..ez csoda.

~Fiú mint barát:
- ő az, aki megmondja, hogy valami jól áll vagy éppen elég gáz..
- ő az, aki elmondja, ha épp egy hülye p.csa vagy.
- ő az, aki nem féltékeny
- ő az, aki nem fog veled összeveszni pasi miatt
- ő az, aki megvéd, vagy verekedik, ha valaki bánt
- ő az, akiben megbízol, és elmész vele bárhova, mert megvéd
- ő az, aki őszintén megmondja a kiszemelt pasiról, hogy érdemes-e kezdeni vele, vagy sem
- ő az, akivel hatalmasat bulizol, de amíg részeg vagy haza sem visz, hanem veled van
- ő az, aki nem használna ki soha
- ő az, akinek a családja nem találgat, hogy szerelmesek vagytok-e, hanem családtagnak tekint
- ő az, aki iszik utánad, vagy ad a fagyijából
- ő az, akivel nevettek minden baromságon
- ő az, aki bátyám helyett a bátyám és a barátom

~A szív szeret az ész tudja,nem lehet. Így ketten örök ellenfelek. Az ész már lemond a szív még remél ám hiába az okos ész, az érző szív ezerszer többet ér.

~A szeretet nem azért van ingyen, mert nem ér semmit, hanem azért, mert megfizethetetlen...

~Ott voltam melletted az utolsó napokban, becsuktad a szemeid és elaludtál a karomba. Azt hittem felkelsz és minden kezdődik újra, de leállt a szíved és nem dobbant meg újra ..

~Könnyes volt a szemem, de mosolyogtam, mert tudtam, hogy te boldog vagy.

~Felkúr hogy mindig akkor jelensz meg, amikor eldöntöm hogy leszarlak...

~Remélem egyszer rájössz, hogy kit veszítettél el. Nem azért, mert én olyan szép, okos vagy bármi más vagyok, hanem azért, mert úgy szeretlek, ahogy vagy! Az összes hibáddal együtt. !

~Ha miattad megváltozik valaki, az nem az érdemed, az a szégyened, mert nem tudtad úgy szeretni, amilyen volt.

~Nincs annál jobb, amikor kócos hajjal, álmos fejjel, kisfiús mosollyal rád néz, majd a füledbe suttogja: szeretlek...

~Sosem tudhatod, hogy ki gondol rád elalvás előtt..

~Igen szép dolog a mosoly,csak kár hogy a legtöbb nem szívből ered,hanem
csak egy álarc, amely elrejti a sebeket.

~Akiért bármit megtennél, annak sosem leszel elég jó.

~Igen szép dolog a mosoly,csak kár hogy a legtöbb nem szívből ered,hanem
csak egy álarc, amely elrejti a sebeket.

~ha egy kapcsolatban valami nem működik, nem eldobni kéne, hanem megpróbálni megjavítani!

~Szeresd úgy a barátnődet, hogy eszébe se jusson, hogy egy másik fiú jobban szerethetné !

~veszekedés után:
fiú : bocsánat.! :'|
lány : fogd meg ezt a poharat.!
fiú : * megfogta.*
lány : most dobd a padlóra.!
fiú: ledobtam, összetörött .. most mi.?
lány: most mond meg neki hogy ' Bocsánat ',és figyeld, hogy össze szedi-e magát...

~Tanulj meg vidámnak látszani,akkoris ha nem vagy az.

~Te tetted tönkre az életem, miattad lettem ilyen. azt mondtad probáltál szeretni. próbáltál? Köszönöm a megtiszteltetést. én nem próbáltalak, hanem én tényleg igazán szerettelek. a kettő között van némi különbség.

~Attól, hogy az ember nem beszél valamiről, még gondol rá ..

~van pár pillanat, amiért megéri élni, látszólag semmiség, az ember mégis érzi..

~Magad mögött kell hagynod a múltat mielőtt továbbindulsz.

~Számos közös vonásunk volt. Én szerettem őt és ő is szerette magát..

~Mindig ,minden körülmények között melletted van ,szeret ,hisz benned, az örökké szó jelentését érti, megbocsát ha elhanyagolod ...Igen plüsmaci,ez neked szól.

~Az ember nem boldog akar lenni, hanem olyan életet, olyan világot szeretne, amelyben oka van a boldogságra.

~Játszom most én is, amit te játszottál..nem kellesz mostmár akkor sem ha változnál..

~A második esély, nem esély.. hanem szerelem..

~Minden tisztelet annak a srácnak, aki kimondja: nem lehet, barátnőm van, és szeretem..

~Egyszer egy álom voltál. Aztán valóság.. most pedig csak egy emlék..

~Ő éreztette velem először, milyen ha hiányzik valaki..

~Játszom a kemény csajt, közben belül darabokra hullok, nap mint nap..

~A bánat új embert farag belőled, ha közben nem pusztulsz bele..

~Nagy kár, hogy mikor azt mondtad két csók között hogy "szeretlek", igazából ez járt az agyadban: nyugi cica, idővel majd úgyis átverlek..

~A könny nem annak a jele, hogy gyenge vagy, hanem hogy érzel..

~Az élet mindig akkor vág pofon,amikor kezded azt hinni most végre boldog lehetsz.

~Attól még hogy pöcsöd van, nem kell f*sznak lenned ...

~Okos enged, szamár szenved - Mivel ez mindig így van, az okosoknak rendszeresen el kell szenvedniük a szamarak uralmát...

~Te csak egy húszezredik idióta vagy a világban... azt hiszed, hogy érdekel a véleményed.

~Jó pasikat a világ bármely sarkán találunk.A baj csak az,hogy a Föld kerek!

~Keress olyan lányt aki vak, hogy ne lássa mekkora tahó,
akiért mindenét odaadná..

~Lehet, hogy kívülről nyugodtnak tűnök, de magamban már háromszor kinyírtalak!

~Rohadtul nem érdekel mit gondolnak azok,akik még csak a nevemet sem tudják.

~Hiszed vagy sem, de lehet gyűlölve szeretni ..

~Amíg te nem foglalkozol velem, addig más oda figyel rám !

~padlóra küldhetsz...de ha fel állok , fussál köcsög.

~MAGÁNY: Amikor azok, akiket szeretsz, boldogok nélküled is . . .

F.: milyen ízű a szájfényed?:)
L.: epres..
F.: megkóstolhatom?*-*
L.: itt van, edd meg.; D

~Mától nem nézek hátra, mindig csak előre !
Szomorú sokszor leszek még, de gyenge SOHA TÖBBÉ !

~Tegyél amit szeretnél .
Ne engedd , hogy mások visszatartsanak .. !

~Kellene az életembe egy ember, legalább egyetlen ember, akinél nem kényszerülök önvédelemre. Akinek lelkem titkos kódját ki merem adni. Akit beengedek magamba: ez vagyok, minden jóval, rosszal, nemes és szennyes gondolattal együtt.

~Nem az vagyok, akinek néhányan hisznek. Nem rendelkezem olyan viselkedéssel, melyet néhányan állítanak elém. Senki sem tulajdoníthat nekem olyan tulajdonságot, mellyel valójában nem is rendelkezem. Ismétlem, senki! Talán még a lelkem másik fele sem, egy legjobb barát. Tudom, hogy mikor követek el hibát, tudom, mikor bántok meg másokat. Nem kell, hogy bárki is bemutassa nekem saját lényemet...

~Megbocsátottam neki, és ezzel megengedtem azt, hogy újabb hibákat kövessen el.

~Semmilyen emberkék magyaráznak, tanítják nekem az életet. Egymást taposva, csámcsogva szívják a véremet. A hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen.

~Mielőtt elítélsz, vedd fel a cipőmet és járd végig az utamat. Járd végig a múltamat, érezd a könnyeimet, éld át a fájdalmaimat, az örömömet. ... Tedd meg a lépéseket, amelyeket én megtettem és botladozz meg minden kövön, amelyen én megbotlottam. ... S mindegyik botlás után állj fel és menj tovább, úgy ahogy én tettem. Csakis ezután ítélkezhetsz rólam, felettem. Akkor mondhatod, hogy ismersz!

~Túl szép, hogy megvolt mindenem, túl szép, de így is jó nekem. Az a lány messze már, ne keresd, ne is várd, de hogyha eljön az idő, te kit választanál? Ugyanaz a szív legbelül, ma merre hajt észrevétlenül? Ugyanolyan szép az a csillogás, te kinek hazudtál valami mást? Ne sírj majd, ha nem leszek, lesz majd más, aki rád nevet. Ugyanaz a fény, az a csillogás, csak az nem én vagyok, hanem valaki más...

~Miért ne gyűlölném? A legrosszabbat tette velem, amit ember a másikkal megtehet. Elhitette, hogy szeret, és szüksége van rám, aztán bebizonyította, hogy hazugság az egész.

~Nem várlak vissza, nem vagy különleges. Csak számomra voltál az...

~Nem fájt, vagyis nem éreztem. olyan volt mintha beadtak volna egy csomó érzéstelenítőt. De úgy látszik, hogy ma elmúlt a hatása. Már megint sajog. Hogy kell lecsillapítani..?! Már minden létező dolgot kipróbáltam, de egyik sem használt. Még mindig ugyanott tartok, még mindig szánalmasnak érzem magam. Nem múlik. Már csak egyetlen dolog maradt. Várom, hogy megszűnjön, és addig keresek magamnak egy hiteles álarcot, ami mögé elbújhatok ameddig csak lehet..

~Piros tollal jegyeztem fel a dátumot, amely naptól dermesztően hidegen hagy, ki mit gondol, terjeszt rólam, mert végeztem a kivagyisággal! Amely naptól nem érdekel, fel sem izgat, mi a menő, márkás, nagyágyús, decens és a legfrissebb trend szerinti.

~Nem Te hiányzol, hanem az érzés, hogy van valaki, akiért bármit megtennék...
Akire képes vagyok órákig várni..
Akiért rossz dolgozatokat írok, mert egész este vele beszélgetek..
Akiért felkelek minden nap..
Akiért lélegzem..
Akiért élek..
Akiért mosolygok..
Akiért azok a hülye pillangók repkednek a hasamban..

~Igazából, félek. Igenis rohandtul félek. Olyan vagyok, aki ha közel kerül valakihez, azt eltaszítja. Mert félek szeretni..

~Rámosolygok, és úgy teszek, mintha minden rendben lenne... Pedig belül úgy fáj , hogy nem szeretett..

~Lehunytam a szemem, megbíztam benned. Lehunytam és te otthagytál engem..

~Elegem van a sok sötétségből, az emberekből, a hazugságaikból, a nemtörődöm viselkedésükből, hogy mindenkinek csak saját maga számít, hogy mindenki megváltozik. Nem érdekel. Nem akarok szomorú lenni!

~a kedvesség nem megy olyan könnyen, ahogy az ember gondolná, különösen, mert a világ többi része annyira aljas..

~Miért hazudik mindenki?
Tudod, a rossz fiúk hazudnak, hogy közelebb kerülhessenek az ágyadhoz...
A jó fiúk pedig hogy közelebb kerülhessenek a szívedhez...
De mindig hazudnak..

~10 lépés,100 lépés távolság kell. Nem számít merre csak el,tőled el. Mit mondhatnál,mit mondhatnék, Elkoptunk rég,szemeinkből nézd, hova tűnt a fény?

~Tudod mit?
F E L A D O M.
Kurvára feladom.

~Volt, aki tetszett, volt, aki nem.
Volt aki helyes volt, volt, aki nem.
De neked mondtam először, hogy Veled leélném az egész életem...
Sajnálom, hogy ez téged nem érdekel.

~Éltem már át szép napokat, amikről azt hittem szarok, de hát ezek még szarabbak, ettől lettek szépek azok.

~Ti férfiak azt hiszitek, hogy mindent megengedhettek magatoknak, hogy az egész világ körülöttetek forog, és mindenki más csak selejt. Hát nehogy azt hidd. Akármikor összetöröm, kifacsarom a szívetek. Sosem leszek a céltáblátok.

~Ordíts! Sikíts! Add ki magadból! Csak lássam, hogy élsz!

~Nem fogok neked magyarázkodni. Minden jogod megvan rá, hogy utálj. Nekem meg minden jogom megvan rá, hogy ezt lesz*rjam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése