2012. június 5., kedd

Idézetek.

~Franco Marco tollából:
Férfitársaim! A nők hűtlenségének oka ti vagytok. Ritkábban a tévelyegni vágyó nő maga. De sokkal inkább ti. Mert megszerezni az asszonyt van tudásotok. Megtartani nincs. Ahhoz már kevés az ész, a lélek, a tehetség. Meg az akarat. Az hiányzik leginkább. Mert azt hiszitek balga módon, ha már Isten megteremtette a nőt, és mellétek helyezte háztartásbelinek, ott is marad örökké. Ne higgyétek, nem marad. Mert azt gondoljátok, ha odacsaptok az asztalra - pénzt, öklöt, lehetőséget -, akkor a nő párás szemmel néz fel rátok, s hálálkodik, míg csak él. Ne gondoljátok, nem néz. És nem hálálkodik. Mert biztosak vagytok mindabban, amit tesztek, ettől önelégültté lesztek, megcsaltok, de csalatkozni nem bírtok. A vége ennek nem kérdéses. Impulzusvadászat kezdődik, ráadásul intenzíven. Mert a nők rosszul tűrik az elhanyagolást. Rohadt kevés nekik a pénz, a jó- vagy a rosszmód, amiben élnek, a biztos családi háttér, a főzés, takarítás és mosás lehetősége, nem várják remegve az áttévézett estéket vagy a korán kelést a nyafogó gyerekkel. Végzik, teszik, csinálják, mert kell. Más nincs. Ezzel ellentétben minden porcikájuk vágyik a lélekre, a testre, a szellemre. A szép szóra, a sikító szexre, a bor mellett átbeszélt éjszakára. Érthető végül is tán. Nincs más hátra, férfiak: adjátok meg a nőknek, amire vágynak. Mert különben nézhettek ki a fejetekből bambán, mikor rájöttök, hogy bár az asszony otthon mosolyogva vacsorával titeket vár, a lopott óráiban már rég más ágyára és vágyára jár. Rendületlen szeretettel."

~ nevemre már nem emlékszel, egy ismeretlen folt csupán, csak elmosolyodsz rajta, hogy én néztem rád oly' bután..

~Az fog igazán szeretni, aki már a legelején nem a külsődet nézi, hanem a gesztusaidat, a mosolyod, aki egy kis csodaként kezel, és mindig izgalommal vár, aki tudni akarja a legbelső érzéseidet, azokat átérezni és mindezekhez hozzátenni!

~Úgy írnék, hogy megtudjam mi van veled, de gondolkodom és rájövök, a picsába.. téged sem érdekel hogy vagyok.. akkor inkább szarok rád én is..!

~Van benned az a furcsa érzés...amikor nem jelentkezik és várod hogy hívjon, vagy dobjon egy sms-t..csak hogy tudd, hogy ő is gondol rád, és te is hiányzol neki... borzasztó amikor ülsz a telefon felett, visszaolvasgatod a régebbi üzeneteket, és gondolkodsz, hogy most írj neki, vagy várd meg míg ő keres.. kétségek vannak benned, hogy most tényleg nem hiányzol neki, vagy csak nincs rá ideje, vagy nem akar zavarni..vagy nem is gondol rád..rossz érzés ez az egész és elbizonytalanító..

~Őrizgetni egy kis fiókban valahol a szerelem és a gyűlölet határán, minden apró emléket, amely hozzá fűz.

~ha az ember nem képes megbocsátani a társának, nem szereti azt. az igazi szeretet határtalan, és nincs az a mennyisége a sértésnek, melyet ne bocsátana meg, ha igazán szereti őt.

~Néha úgy érzem magam, mint egy királylány aki bezáratta magát a toronyba és várja, hogy a herceg felmásszon a haján és megmentse - csak az a baj hogy levágattam a hajam.

~Ha kipusztulnak a férfiak, akkor egy hétig iszunk, aztán megtanítunk beszélni egy másik állatot.;)

~Kérlek, ne zavarj meg, miközben levegőnek nézlek!

~A mosoly hatalma legyőzhetetlen: megmutatja, hogy boldogan éled az életed, függetlenül attól, hogy mi történik benne. Nincs ennél nagyobb hatalom a világon.

~Imádom, ha azt hiszed, hogy ismersz, pedig aztán fogalmad sincs arról, hogy milyen is vagyok.

~Aki az összeomlás közepette mosolyogni tud, az már kigondolta, kit hibáztasson.

~örömmel üzenem a rosszakaróimnak, hogy örülhettek, már megint padlón vagyok..

~láthatatlan vagyok számodra? Ez király! Mindig is akartam egy szuper erőt!

~Mindig, amikor rád gondolok, emlékeztetnem kell magamat, hogyha beszélni akartál volna velem, akkor tudtál volna.

~Ha majd egyszer magányosnak érzed magad, és eszedbejutok, gondolj arra, hogy te engedted el a kezem.

~Te hiányzol. A régi te. Az új szívás..hatalmas szívás.

~Tudod mit jelent élni, nevetni és olykor szomorkodni? Mosolyogni annyira, hogy sírni kelljen, hatalmasakat szeretkezni, tombolni, táncolni egy éjszakán át, a barátaidat megvigasztalni, másokat mosolyra deríteni, emlékezni és felejteni, pénzt adni és kuporgatni, reménykedni és álmodozni, tanulni és tanítani, makacsnak lenni és könyörögni, változni és változtatni, érezni az ízeket, látni fényeket és hallani a hangokat, valóra váltani az álmaidat és olyankor elviselni, ha nem válik valóra mindezeket úgy tenni, hogy önmagad vagy minden egyes pillanatban, mert nem tudhatjuk melyik lesz az utolsó.

~Mikor végképp összetörsz és elveszett minden féltve őrzött álmod, akkor kell egy barát. Egy barát, aki összekapar. Ő lesz az aki felépíti benned az összedőlt világot és életben tart. Ameddig csak élsz, ameddig csak éltek..

~Egy lapra írtam a neved, és mindig letéptem belőle egy kis darabot, amikor megbántottál. Most a lap ott hever a földön kis darabkákban a neveddel. És tudod mi a vicces? Még ezek után is szeretlek..

~A magánynak is megvannak a maga előnyei. Csak éppen a tény elviselhetetlen.

- Miért nincs még barátod?
- Mert még nem lehet. Neked miért nincs barátnőd?
- Mert még nem lehet barátod.

~Én nem azért mondom, hogy szeretlek, mert kapni akarok. Így fejezem ki, hogy bármikor kész vagyok mindenemet odaadni..

~Amit teszel, és amit tenni szeretnél, nem mindig ugyanaz. Ezért van az, hogy meg szeretnéd csókolni, de csak rámosolyogsz.

~Az ember legtöbbször nem azokat a kísértéseket bánja meg, amelyeknek engedett, hanem azokat, amelyeknek ellenállt.

~Az összes holnapom odaadnám egyetlen tegnapért..

~A férfiak olyanok mint a reklámok, néhányuknak egy szava se hihető.

~Rohanok azután ami talán nem lesz enyém soha..

~Minden érzés más, minden ember változik. Van, ami örök, és van, ami csak távozik.

~Az életben a legnagyobb kihívás találni valakit, aki ismeri az összes tévedésed és hibád, de mégis a legjobbat látja benned.

~Ha nem tudsz értem küzdeni, ne akarj velem játszani!

~Tévedéseink felét azért követjük el, mert érzünk, amikor gondolkodnunk kellene, a másik felét pedig azért, mert gondolkodunk, amikor éreznünk kellene..

~Ez a bajom az emberekkel. Ha megérzem, hogy kezdenek eltávolodni tőlem, átnézek rajtuk. Nem teszek erőfeszítést, mert tudom milyen idegesítő, amikor valaki lebzsel körülötted, de te nem szeretnéd. Félek, hogy én leszek az "az idegesítő személy". Helyette eltűnök és lerombolok mindent. Talán csak túlreagálom, de inkább leszek magányos, mint nem kívánt ember; de a végén ez a kettő ugyanaz.

~Neked csak az számít, hogy Én. Én. Én. Tudod mit? Most én jövök. Úgyhogy fogd be, és figyelj rám! Undok vagy velem, sértegetsz, és lefitymálod, bármit is teszek, és mindig leszúrsz engem, vagy kiszúrsz velem.

~Eddig a pillanatig emberek milliói adták már fel. Nem bosszankodnak, nem sírnak, nem csinálnak semmit, csak várják, hogy teljen az idő. Elvesztették a reagálás képességét. Te viszont szomorú vagy. Ez azt jelzi, hogy még él a lelked.

~Elvehetsz mindent, amim van, összetörhetsz mindent, ami vagyok,mintha papírból lennék.
Tudod mit?Gyere és próbálj meg összetörni.Fel fogok emelkedni a földről.Nem hullok a porba miattad mégegyszer  S O H A.

~Ő boldog nélkülem, én meg úgy teszek, mintha az volnék..

~Nem szenvedek elmebajban.. én élvezem minden pillanatát!:)

~Mosolyogj mindig. Ez arra készteti az embereket, hogy azon töprengjenek, hogy te ki is vagy valójában.

~Mondd egy lánynak, hogy gyönyörű - talán egy percre elhiszi. Mondd egy lánynak, hogy csúnya - ezt soha az életben nem felejti..

~Ha egy lány féltékeny, jobban nyomoz mint az FBI, és ha egy srác vétkes, jobban titkolózik mint a CIA.

~Nevetségesnek tartom, hogy a legtöbb ember azért akar valaki mellett lenni, mert az a valaki szép. Ez olyan, mintha a reggeli müzlit a hozzá járó ajándék miatt vennénk meg, nem pedig az íze miatt.
/sajnos ez tényleg így van.:S/

~Csak hat hónapon keresztül szeretnék veled lenni..évente 2×.

~A fiúk, mint a köd, jönnek-mennek, egy lányt csak egy napig szeretnek. De aki egy hónapig bírja, annak meg van ásva a sírja.. És aki egy évig tud szeretni, azt múzeumba kellene helyezni, és csendben megjegyezni: "Őt embernek lehet nevezni"

~Félreteszem az érzéseimet, és mosolygok fájdalmam minden másodpercében. Igen, jól vagyok, ne aggódj miattam, csak akkor fáj, amikor lélegzem.

~Már egészen elfelejtettem, milyen érzés boldognak lenni. Márpedig most boldog voltam. Olyan boldog, hogy jó ötletnek tűnt belehalni.

~Lehet, hogy érzelmi roncs vagyok, de képes vagyok mosolyogni és jól érezni magam. Egyesek ezt kétszínűségnek nevezik, én lelki erőnek.

~a fiúk olyanok,mint a chips;belül egyforma,csak a csomagolás más.

~Valaki nem ír pedig én úgy várom,valaki nem szeret pedig én imádom.Valaki nem érzi,hogy érte harcolok,valaki úgy gyötör hogy meghalok.

~Azért, mert erősnek tűnik, az nem jelenti, hogy nem aludt el soha sírva.

~az élettől kapott pofonoktól leszel erős.. és legyőzhetetlen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése