2012. október 15., hétfő

Idézetek Neked.!♥



~Miért is ragaszkodtam ennyire ehhez a férfihoz, aki nem is érzett semmit irántam? Mintha egy százéves kapcsolatnak lenne vége. Vagyis nem. Már a legelejétől tudtam, hogy semmit sem jelentek neki (...). Inkább olyan ez, mintha száz évig aludtam volna. Hagytam, hogy édes szavakat suttogjon a fülembe, hogy bármikor ágyba vigyen. És úgy kapaszkodtam belé, mintha el akartam volna hitetni magammal, hogy tényleg belém szerethet, pedig tudtam, hogy igazából ez lehetetlen. De végre felébredtem

~Gyakran változnak az érzéseink. Talán úgy ahogy a fák lépnek át a télbe, ahogy lehullajtják leveleik. Talán így váltam meg én is az érzéseimtől, lassan mintha soha nem is éreztem volna. Talán így váltam én is ilyen üressé belül. Egy csupasz fa. Csupán ennyi maradt belőlem.

~Ne akarj valami lenni, ami nem vagy! Az élet egyik legnagyobb kihívása az, hogy önmagad légy egy olyan világban, amelyik próbál olyanná tenni, mint mindenki más. Valaki mindig csinosabb lesz, valaki más okosabb, vagy fiatalabb, de sohasem lesz olyan, mint te. Ne változz azért, hogy az emberek kedveljenek! Légy Önmagad, és a megfelelő emberek szeretni fogják a valódi énedet!

~Ha te is megőrülsz értem meg én is érted,akkor mi a szart szenvedünk?!

~Előfordul, hogy szereted, de ő nem, és igazából az is mindegy, hogy milyen és lehet, hogy nem érdemli meg, de attól te még nem érzel másként ...

~-Nem szerettem. Csak..Nagyon hiányzik, ha meglátom összeszorul a gyomrom, és állandóan rágondolok. Mindenről Ő jut az eszembe.
-Na látod. Szeretted.
-De nem.
-Miért nem?
-Mert tudom hogy Ő nem szeret engem. Minek szeressem? Csak nekem fájna.
-Így is fáj..
-De így könnyebb lesz egy napon elengednem.

~Szeretlek - sok nyelven 

Angolul - I Love You
Arabul - Ib n Hebbak
Berberül - Lakh Tirikh
Bolíviaiul - Quechua-qanta munani
Bulgárul - Obicham Te
Csehül - Miluji Te
Dánul - Jeg Elsker Dig
Equadori dialektusban - Quechua-canda munani
Eszperantóul - Mi Amas Vin
Filipino nyelven - Mahal Ka Ta
Finnül - Minä Rakastan Sinua
Franciául - Je t aime
Görögül - S Ayapo
Hawaii nyelven - Aloha Au I a Oe
Horvátul - Ljubim Te
Indonézül - Saya Cinta Padamu
Írül - Taim i ngra leat
Japánul - Kimi o ai shiteru
Jiddisül - Ikh Hob Dikh Lib
Katalánul - T estim
Kínaiul - Wo Ai Ni
Koreaiul - Tangsinul Sarang Ha Yo
Latinul - Te Amo
Lengyelül - Kocham Cie
Lettül - Es milu tebi
Libanoniul - Bahibak
Malájul - Saya cintamu
Németül - Ich liebe Dich
Norvégul - Jeg Elsker Deg
Olaszul - Ti Amo
Oroszul - Ja ljublju tyibjá
Pakisztániul - Mujhe Tumse Muhabbat Hai
Perzsául - Tora Dost Daram
Portugálul - Eu Amo-Te
Románul - Te Iubesc
Spanyolul - Te Amo
Svédül - Jag Aelskar Dig
Szerbül - Volim te Szlovák - Lubim Ta
Szlovénul - Ljubim Te
Tahiti nyelvjárásban - Ua Here Vau Ia Oe
Törökül - Seni Seviyurum
Ukránul - Ya tebe kokhayu
Vietnámi nyelven - Anh Yecircu Em
Zulu nyelven - Ngiyakuthanda

~Erős leszek, és csak azért is megmutatom mindenkinek, akik most szánalommal tekintenek rám miattad, hogy megvagyok nélküled is.

~Mindig lesz egy olyan ember, akire gondolva azt kívánod: "Bárcsak vele lehetnék", még ha tudod is, hogy ő viszont nem akar veled lenni.

~Ha tudtam volna,hogy akkor beszélünk utoljára,talán valami mást mondtam volna..

~Erős az, aki este álomba sírja magát, reggel pedig mosollyal az arcán ébred fel..

~ - te sírsz ?
- NEM , csak belement a szemembe valami ..
- mi ?
- EGY EMLÉK...

~Mindig mondd meg az embereknek, hogy mit érzel irántuk. 
Ha ezt megteszed, lehet,hogy összetörik a szíved, de ha nem mondasz nekik semmit, talán az ő szívüket töröd össze.

~Csak úgy titokban sírok, mintha nem is fájna.

~Félek, az elvesztéstől, a csalódásoktól, a kudarctól, a visszautasítástól, a világtól, a fényektől, a sötétségtől, az ismerkedéstől, a fájdalomtól, az emberektől, a szimbólumoktól, az érzelmektől, a szerelemtől, a szeretettől, az élettől, önmagamtól..

~Kezem az égbe teszem ,ahol a te kezedet keresem,de csak a levegőt kapkodom így meg úgy és rájövök,hogy már régen nem vagy az enyém..

~Olyan hülye vagyok. Annyi szenvedés után, még mindig remélem, hogy egy nap, újra érezhetem egy picit a szerelmed...

~Minden este elalvás előtt hazudunk magunknak és várjuk a reggelt, amikor naivan azt hisszük, hogy minden valóra vált ..

~Rádírok, te nem írsz vissza.. f*szom aki rád ír százszor naponta..

~Az emberek nem veszik észre, hogy mit teszünk értük, egészen addig, amíg abba nem hagyjuk azt csinálni..

~lehet, hogy pofára ejtettél, de nem fogok rád haragudni, és utálni sem foglak. de végig kell nézned, hogy NÉLKÜLED is boldog vagyok, NÉLKÜLED is tudok mosolyogni. és idővel valaki más fog engem boldoggá tenni ..

~Az élet általában nem mindig igazságos de gyakrabban tehetne csodákat .

~Soha senki nem fáradt még bele a szeretésbe. De sokan belefáradtak a várakozásba, a feltételezésekbe, a hallgatásba, a hazugságokba, a fájdalomba . .

~Sokat gondolkodtam az életről. Minden egyes ember okkal lép be az életünkbe, ha nem is másért, egy lecke megtanulásáért !

~Szeretlek ragozása
Én: Szeretlek
Te: Szeretsz
Ő: Közénk áll
Mi: Küzdünk
Ti: Belepofáztok
Ők: Mindent elb*sznak..

~Néha el kell futnod,hogy lásd,ki az,aki utánad fut.

~Igen, tonnányi dolog lesz, ami hiányozni fog az együtt töltött időből, de lesz egy dolog, ami nem. Az összes kétség. Az összes éjszaka, amikor ébren feküdtem, és azon agyaltam, hogy vajon még mindig én vagyok-e az, amit akarsz. 

~Vannak nők, akiken minden smakkol, azt szoktuk mondani, hogy tökéletesek. Minden arányos, minden a helyén van. Szépek, mert átlagosak. És vannak, akik szépek, mert érdekesek. Mert csak egy van belőlük.

~Az én szerelmem nem tudott meghalni. De élni sem.

~Én nem merem elmondani, amit érzek. Félek súlyától, erejétől, és félek attól is, hogy az, akinek szánnám, akivel szívesen megosztanám, megrémülne tőle.

~A férfiak csak fájdalmat jelentenek,  kudarcot, szenvedést, és azt az érzést, hogy megállt az idő.

~Ha valaki iránt érzel valamit, soha ne titkold. Mert akkor az álom csak álom marad...

~Már nem várom, hogy hívj, hogy írj egy üzenetet és keress engem. Rég nem várom, hogy érdekeljen téged, hogy érzem magamat. Hosszú idő telt el az utolsó beszélgetésünk óta és már nem is emlékszem rá. 
Csak az érzésekre emlékszem és arra, hogy azt ismételgettem magamnak, hogy ezt most ne rontsam el. 
Nem tudom, hogy tudott egy ember ennyire fontos lenni nekem. 
Már nem várom, hogy egy nap csak úgy a semmiből vissza sétálj az életembe és elmondd, hogy mennyire hiányoztam neked, mert tudom, hogy ez nincs így. 
Tovább léptél, a múltba zártál és ez egy olyan dolog, amit én még mindig nem tudok megtenni.

~Lehet, hogy szerettél volna, ha ismertél volna. Ha ismerted volna a gondolataimat. Ha végig sétáltál volna az álmaimon és az emlékeimen. ... Igen lehet, hogy szerettél volna. Ha csak rászántad volna az időt.

~Vannak olyan pillanatok amik annyira tökéletesek, hogy nem gondolkozol és nem kételkedsz semmiben.

~Beszélhetek 100 emberrel egy nap, de egyik sem ér fel azzal a mosollyal, amit te okozol egy perc alatt. 

~A szingliség - Nem minden esetben rossz vagy jó. Jó, mert nem kell mindig a másiknak eleget tenni és rossz, mert nem ölelheted át, ha szomorú vagy.

~Az, hogy szingli vagyok, az nem azt jelenti, hogy nem szeretek senkit.. !

~lány:képzeld el,hogy szeretlek..
fiú:tényleg?
lány:nem,csak képzeld el.;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése