2012. október 16., kedd

Idézetek.


~Ha azt hitted, hogy várni fogok rád,akkor rosszul gondoltad...

~Cupido.. Ki vagy te, hogy milliókat így megszívathatsz?

~Cupido.. Ki vagy te, hogy milliókat így megszívathatsz? :|

~ szeretlek - nem elmondani félek,hanem attól,hogy mit válaszolsz..

~A hiány nem egyszerűen azt jelenti, hogy látni akarod a másikat, a hiány egyben magány is.. Ha hiányzik valaki még lassabban megy az idő, mint általában és olyankor egy picit össze is törik az ember szíve.. Olyankor olyan mintha valami hiányozna belőled.. Minden vágyad az, hogy vele lehess, megölelhesd és ebbe reped meg a szív valójában.. Ebbe a reménytelenségbe, hogy minden erőddel nyúlsz felé, futsz, hogy elérd és nem tudod...

~Néha nem csak a rossz emlékek tesznek szomorúvá...Hanem a legjobbak is melyekről tudjuk, hogy sosem fognak még egyszer megtörténni.

~Lány : A cipőm sarka nagyobb mint a faszod .
Fiú : a cipődnek nincs is sarka .
Lány : na látod

~Fel akarok ébredni a rémálmomból, arra kelni, hogy már nem szeretem őt többé...

~ha melletted nem lehetek önmagam,akkor köszönöm,de leszek inkább egymagam.!

~Tudod, néha elgondolkozom azon, hogy mennyire hálás vagyok a sorsnak, hogy utamba ejtett. Hogy minden nap van kiért felkelnem és hogy van egy ember, akire azt tudom mondani a barátaim előtt, hogy igen, ő az. Ő az, akiért képes lennék a világot felforgatni, képes lennék parázson sétálni, még akkor is, ha nem látnám, hogy vár rám a túlsó felén. Képes lennék mindent magam mögött hagyni, és igen, neki szeretnék gyereket szülni. A szerelem nem elmezavar, hanem egy gyönyörű és tiszta állapot. A szerelmet nem lehet megvenni, sem kikényszeríteni. Nem lehet befogni, nem lehet megváltoztatni ezt az érzést. És igen, én ezt akarom érezni, amíg élek, mert szeretem és szeretni is fogom!

~Furcsák az emberek . Minden nap látod őket, azt hiszed, hogy ismered is, és egyszer csak kiderül, hogy semmit sem tudsz róluk..

~sajnállak , hogy olyan egyhangú és unalmas az életed ,hogy az enyémmel foglalkozol..

~‎Én imádom az utálóimat! Annyira aranyos tőlük, hogy az idejüket rám fecsérlik. Hát nem édesek?! - (Justin Bieber)

~‎'Ülök és hallom, hogy minden csaj k*rva. Nekik olyan csaj kéne aki természetes, aki nem adja oda magát minden út menti fiúnak, aki néz is ki valahogy és nem fekszik egy hét alatt össze 10 fiúval. Azt mondják, hogy ők mennyire akarnának egy olyan csajt aki természetes, rendes, egyszerű és meg lehet bízni benne. Ekkor szökött fel a cukrom és tudjátok mit kiabáltam volna: a természetes, nem k*rva lányokat akarjátok? Olyan lány kell aki tud szeretni és megbízhatsz benne? Érdekes. Itt vagyok,és még hányan vannak itt. Nektek mégis azok kellenek akik k*rvák, azokat meg akik természetesek le se szarjátok. És még ti beszéltek? Nekem olyan pasi kéne aki szeret, akibe megbízhatok, aki 2 nap járás után nem akar ágyba vinni, aki átölel ha kell, aki megvigasztal ha fáj. De azok a pasik hol vannak? MÁR SEHOL. De mégse mondtam semmit, csak elmosolyodtam és nevettem azon, hogy mennyire vakok is tudnak lenni az emberek :)'

~Hogy jó embernek tartom e magam? Talán igen, talán nem! Mindenesetre abban biztos vagyok, hogy bármit rám bíznak, legyen az feladat, vagy egy titok megőrzése, megállom a helyem! A barátaim mindig számíthatnak rám és a segítségemre, még akkor is ha a gond megoldhatatlannak látszik! Néha elérzékenyülök, ugyanis engem is bánt az élet, bántanak emberek, még azok is akiktől törődést várnék mint sem hátba szúrást! Én velük ellentétben ezt soha sem tudnám megtenni egyetlen emberrel sem, még akkor sem, ha az illetőt utálom vagy megvetem! Én ilyen vagyok! Hogy jó ember e vagy sem azt mindenki döntse el magában! 

~Mindannyian saját, eredeti gondolkodásmóddal születünk, gyakran mégis utánzóként halunk meg.

~Ha megfogsz valamit, fogd két kézzel és erősen, ha elengedsz valamit,engedd el tudatosan és minden következménnyel, ha szólsz, álljon szavad az időben, mint a kő, ha örülsz valaminek, örülj fenntartás nélkül.

~a szavakat nem csak hangoztatni,hanem éreztetni is kéne.

~Nincs csodálatosabb dolog annál, ha az ember szeret valakit, és viszontszeretik. De talán mégis van: ha az ember megtalálja a lélektársát. A lélektárs az a valaki, aki olyan, mint te. Ő az, aki megért, aki érez téged, mint senki más. Ő az, aki úgy szeret, mint senki más, és mindig veled marad, bármi történjen is. Azt mondják, semmi se tart örökké, én viszont szilárdan hiszek abban, hogy van örök szeretet..

~Nem azért vagyok veled, mert jobb vagy a semminél, hanem azért, mert jobb vagy bárkinél..

~én akarok lenni az első gondolatod reggel, a mosoly az arcodon, a melegség a szívedben, a gyöngyszem a szemedben, az angyal az álmaidban, és az a bizonyos lány a karjaidban. pedig csak egy mindennapos „szia” vagyok az életedben.

~Bármikor, mikor magányos vagy, gondolj arra: valaki, valahol rád gondol.

~Nem hiszem, hogy megbotlottam és elestem. Inkább úgy gondolom, hogy megint ki kell állnom egy próbát, ami megtanít a következő lépésre.

~Megpróbálni elfelejteni valakit, akit szeretsz, olyan, mintha megpróbálnál emlékezni valakire, akit soha sem ismertél.

~Azokkal töltsd az életed, akik boldoggá tesznek és ne azokkal, akiket folyton le kell hogy nyűgözz!

~Ha egy lány megérti az összes baromságod, ragaszkodik hozzád a hibáiddal együtt és mosolyog, még ha nem is tettél érte semmit… nyilvánvaló, ő elég ragaszkodó. De az is nyilvánvaló… hogy te nem érdemled meg.

~Életemben a legjobb tanácsot apám adta. Azt mondta: "Csinálhatsz bármit, csak 65 évesen ne úgy ébredj fel, hogy azon gondolkodsz, mit kellett volna kezdened az életeddel".

~Zuhantam. Az egyik kezemben a szívét tartottam, a másikban pedig a sajátom. Valamelyiket el kellett engednem, hogy megmentsem magam. Az ésszerű az lett volna, hogy magamat mentem, de ehelyett eldobtam mindenem, amim csak van, hogy vigyázhassak az Ő szívére.

‎~Soha ne fuss olyan után aki nem tesz érte, hogy utolérd!

~A szeretet nem áldozat és nem megfelelés kérdése. Ha szeret valaki, eleve csak a legjobb lehetsz neki. Számára a tökéletesség abban fogalmazódik meg, milyen vagy és nem abban,milyen nem vagy.

~Sose felejts el mosolyogni..még akkor sem,amikor szomorú vagy.. lehet,hogy valaki beleszeret a mosolyodba.

~Nehéz elhinni, hogy aki valaha mosolyt csalt az arcomra, most könnyeket csal a szemembe.
Látod én könny nélkül nézek rád,búcsúzz hát, hisz elmúlt egy érzés, kihűlt a vágy...

~Haverom szerint csak a hagymától lehet sírni..Aztán fejbevágtam egy görögdinnyével - ezt megnyertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése