2012. október 24., szerda

Idézetek.:)

~Jó volt azt hinni, hogy te vagy nekem. Kössz, hogy úgy tettél mintha számítanék neked és úgy néztél rám, mintha én lennék az egyetlen.

~bevallom: hiányzol.. de nem kellenél már a fasznak sem.

~hazudik a szerelem, egyre több a bánat .. úgy tűnik, hogy boldog vagyok, de ez csak a látszat ...

‎~ GONDOLTÁL MÁR ARRA , hogy minden okkal történik? Szomorú vagy, hogy majd később boldogabb legyél, elengeded, hogy majd később mást szerethess, és elfelejted, hogy majd később újra mosolyoghass.

~Irigy vagyok a takaródra, mert ő minden este veled lehet..

~Rám írt.
Kedves volt.
Puszi jelet írt.
Azt mondta, hogy még mindig jó fej vagyok és aranyos..
Azt is mondta,hogy hiányzok.
Aztán kilépett miután ezerszer elmondta, hogy aludjak jól, álmodjak vele és puszil.
beleszerettem.
újra.
Boldog voltam mikor lefeküdtem, de aludni nem tudtam.
Megint róla fantáziáltam.
Következő nap beléptem a facebook-ra.
Ő újra kapcsolatban volt.

~hülye vagy, ha sorban állsz,miközben másnál első is lehetsz..

~- Boldog vagyok.
- Én boldogabb.
- Nem is, én sokkal boldogabb.
- Az enyém Barcelonáig ér.
- Az enyém a felhőkig.
- Igen? De én, 3-mal boldogabb vagyok.
- 3 mivel?
- 3 méterrel a felhők fölött.

~ez a sok nap .
ez a sok név ..
ez a sok pilkanat ...
ez a sok emlék ....

~hiányolni valakit az rossz , de tudni , hogy te nem
hiányzol neki , na az a szörnyű .

~A mai Tini lányok trendjei:
1. Legyen az fb-n 3000+ ismerősöd (ne érdekeljen, hogy alig 50et ismersz. Ez a menő)
2. A neved mellett feszítenie kell az alábbi kifejezések egyikének:
- Cshő
- Vok
- Jelölj
- Sexyh
3. Ha pózolsz a képeken és kirakod a melleid a kirakatba, írj mellé 1 teljesen témától független idézetet, hadd lássa a jó nép, hogy okos vagy.
4. Mindenféle képpen frissítsd az állapotodat 5
percenként, h tudják mi a helyzet veled..
5. Tanácsos használni a teljesen elbaszott szlenget ami a köreitekben nagyon elterjedt:
- Szivcsi
- Köszcsi
- Besza-behu stb...
6. Legyen drága és okos telefonod aminek a tudása meghaladja a tiédet.
7. Hétvégenként ne felejts el egyeztetni 1 kibaszott nagy bulit,ahol K.O.-ra iszod magad..
8. Ha már így összejött a buli akkor az élőkészületekre nagyon oda kell figyelni:
- Kúrj ki magadra a 10 kiló make-upot, hogy több legyen, mint benned az ész.
- Vegyél fel minél rövidebb szoknyát, hogy látszódjon a lényeg.
- És ráadásnak 1 jó kis kivágott top, ami arra utal, hogy akarod, hogy lessenek a srácok, de ha valamelyik megszól akkor már bunkó.
9. Visszatérve a facebook világához:
- Légy kapcsolatban 1 ugyanolyan nemű egyeddel, mint te magad. Tehát lány lánnyal. Kurvára levan szarva, hogy nem vagytok lezbik, de így kibaszottul királyak lesztek.
10. Minden egyes képen csücsörítsetek, mint valami idióta elb*szott kretén kacsa. Az általában szokott tetszeni a fiúknak.
11. És hogy ne legyen sok, az utolsó szabály, "nem kell szeretni, cserélgesd a pasikat, mint a kib*szott zoknit...

~nagyon szimpatkius vagy..mondjuk nekem nem, de valakinek biztos..

~egyre boldogabb vagyok,az égieknek hálát adok..

~Vettem egy mély levegőt, és meghoztam életem legnehezebb döntését.. Elsétáltam..

~Amikor tudod, hogy nem jön, de mégis várod
Amikor tudod, hogy kár volt az egész, mégse bánod.
Amikor meglátod, és hevesebben dobog a szíved,
Amikor érzed, hogy érte remeg a két kezed.
Amikor várod, hogy újra eljöjjön a pillanat,
Amikor várod, hogy ismét odaadhasd neki magad.
Amikor vágyod a hangját és szavait,
Amikor felidézed magadban az együtt töltött órák emlékeit.
Amikor néznéd a mosolyát és két szemét,
Amikor vágysz arra, hogy megint feléd nyújtsa két kezét.
Amikor nem bírod már, hiszen kavarognak benned a szavak,
Amikor a közeledben van és alig bírod türtőztetni magad.
Amikor elhiszed, hogy erre volt szükséged,
Amikor elhiszed, hogy míg együtt voltatok ö is megörült érted.
Amikor megijedsz, mert rossz lenne nélküle,
Amikor újra aludnál és ébrednél mellette.
Amikor jó lenne ha újra veled lenne,
Amikor már önmagaddal harcolsz ellene.
Amikor rájössz, hogy mit sem ér a józan ész,
Amikor döntesz, hogy miért is ne, hiszen egyszer élsz.
Amikor világossá válik, hogy bármily rossz, ez mégis jó neked,
Amikor tudod, hogy tilos, de mégis újra és újra megteszed
Akkor vedd tudomásul, hogy hiába tagadod, igenis szereted

~Imádom ha rájövök, hogy engem nézett, majd elnéz és mosolyog.

~Nem akarok többé rólad álmodni.. veled szeretnék aludni.!

~szerelem? - nem,inkább vodka..

~HA VÁLASZTANOD KELL , köztem és ő közte , válaszd őt . mert ha tényleg szeretnél , nem lenne ő !

~felkötöm magamat egy cérnaszálra, minthogy olyan legyek akinek nem lehet álma. én elmegyek innen, én nem leszek gyáva, már jegyet váltottam az álomvilágba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése