2012. november 4., vasárnap

Idézetek.

~Lány: Mit gondolsz a szerelmünkről?
Fiú: Próbáld meg megszámolni a csillagokat, és megtudod.
Lány: Akkor, végtelen?
Fiú: Nem, időpocséklás!;D

~Nekem egy füzet kevés lenne ahhoz, hogy leírjam, mit tettem érte - neki sok lenne egy cetli..

~Ha az agyamra hallgatnék már nem tudnám a neved.. de van ez a lüktető szar.

~Az emberek nevetni fognak az álmaidon. Azután utálni fognak amikor valóra váltod..

~Már az lepne meg,ha tőle lenne egy bejövőm..

~Amikor valaki úgy néz rád mintha te lennél az utolsó csoda a földön, na az a szerelem.

~Néha, mikor azt mondom: "jól vagyok", azt akarom, hogy valaki nézzen a szemembe és mondja azt: "mondd az igazat"


~Ha nem hibázunk, nem tanulunk...

~Mikor kicsi voltam, folyton piszkáltak, mert én voltam a legalacsonyabb az osztályban, és nem tudtam megvédeni magam. De aztán felfedeztem, hogy van valamim, ami nagy: a szám. Azóta is azzal harcolok.

~Amikor már azt hiszed végre rendbe jön minden, hidd el akkor kezdődik csak a baj.

~Cipelem a sorsomat, de néha nem bírom el..

~Tudom,hogy már rég vége...Mégis rettegek,hogy sose fogok senkit annyira szeretni,mint Tèged anno és most.

~Nem szeretem, ha hülyének néznek.
Attól, hogy nem mondok semmit,még nem azt jelenti,hogy nem tudok semmit!

~úgy érzem sikerült lezárni... régi mese,csak a szerepek nem változtak, minden
más igen. már nem fáj, csak lehangol és ugyanakkor feldühít. mától nem barát,
csak egy ember, aki valaha az életem része volt. mától csak egy felszínes ismerős, aki néha-néha felbukkan a múlt
ködéből. mától nem engedem többé,hogy elszomorítson.

~Sokszor a legapróbb dolgok jelentik a legtöbbet..

~A különbség másik lány és köztem?
Én meg tudom mosolyogtatni ŐT, úgy, hogy a ruháim rajtam maradnak.

~JOBB SZERETNI VALAKIT , aki messze van és epedezik azért, hogy veled legyen, mint szeretni valakit, aki még közel is van, de nem törődik azzal, hogy lásson téged.

~HA NEM HARCOLSZ azért amit akarsz, ne sírj ha elfogod veszteni.

~CSAK MERT EGY KAPCSOLATNAK vége van, nem jelenti azt, hogy az érzéseknek is..

~- Most mi a baj?
- Már nem az életem része többé..
- De hát,akkor is szenvedtél. Hisz sosem teljesült volna be ez a szerelem.
- Tudom. De mégis jobb volt..Hogy kapaszkodhattam valamibe. Akkor azért szenvedtem,mert az enyém volt,csak nem tudtam bánni vele. Most pedig azért,mert egyáltalán nem is birtoklom. És soha nem is fogom többé..

~Szeretlek, és ezt senki sem változtathatja meg, még te sem!

~Boldognak látszom? Az vagyok. Mért? Mert találtam valakit, aki azért szeret aki vagyok és nem azért aki lehetnék.

~A szerelemnek nem kell tökéletesnek lennie,csak igaznak..

~A pillanat,amikor ráírsz, látta, de ő nem válaszol .. felbecsülhetetlen.

~Kedves fiúk.. ha egy lány aztmondja,hogy fázik, nem arra a reakcióra vár,hogy 'én is'..

~Nem hiszek a véletlen találkozásokban. A világ törvénye olyan, hogy ami egyszer elkezdődött, azt be is kell fejezni. Nem valami nagy öröm ez. Semmi nem érkezik idejében, semmit nem ad az élet akkor, amikor felkészültünk reá. Sokáig fáj ez a rendetlenség, ez a késés. Azt hisszük, játszik velünk valaki. De egy napon észrevesszük, hogy csodálatos rend és rendszer volt mindenben... két ember nem találkozhat egy nappal sem előbb, csak akkor amikor megértek e találkozásra.

~üvöltöm hangosan,hogy hallják fent az égiek.. az életem frankó, köszönöm szépen.!

~Amikor láttalak sírni, úgy éreztem, egy világ omlik össze bennem...
Láttam, ahogy végig folyik az arcodon...
Borzasztó volt a tudat, hogy akinek, minden nap mosoly varázsoltam az arcára, az most miattam sír..

~Manapság már ritkák a szerelmi hőstettek. A mai lovag a hölgy kesztyűjéért nem az oroszlánketrecbe, hanem a kesztyűsboltba megy be. S ez a mai nőknek jobban tetszik.

~A szerelem ködösíti a látást. Azt látjuk tőle, amit látni szeretnénk és nem a valóságot.

~Csak néztem, ahogyan elsétálsz. végignéztem, ahogyan elsétálsz az életemből, ahelyett, hogy azt mondtam volna, maradj kérlek!... ha most változtathatnék ezen, hidd el, megtenném. még csak el sem mondtam, mennyire szeretlek. Lett volna rá alkalmam. mégsem tettem. mert büszke voltam. de ha lenne alkalmam változtatni, megtenném. ha visszamehetnék az időben, elmondanám, mit jelentesz nekem. ha visszamehetnék arra a napra, amikor találkoztunk, változtatnék mindenen. Nem azzal, hogy elsétálnék melletted, ahogyan mások mondják. azzal, hogy jobban megbecsülnélek. mert szeretni már nem tudnálak ennél jobban, de hidd el, ezzel is megpróbálkoznék. semmit nem bánok, egyetlen hibámat sem, csak ezt az egyetlen egyet. Hogy hagytalak elmenni, hogy nem mondtam el, mennyire szeretlek.. ha lenne alkalmam rá, hidd el most is megtenném.

~Ne találj ki kifogásokat - mondj inkább tényeket.!

~Nektek csak egy fiú, de nekem tényleg ő a minden.!

~A szerelem szívás.. aki engem szeret, én nem szeretem; akit én szeretek le se szar..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése