2012. november 15., csütörtök

mindenki aztmondja, hogy én jobbat érdemlek nálad.. de nekem nem kell jobb,én téged akarlak.!

~Egy szó ami tőből szakítja ki a szívem,hogy talán újra együtt,neked még elhiszem..

~Kerestem egy angyalt, találtam is egyszer,megőrjít a tudat, hogy nem mellettem fekszel.Másban lelted meg a lelki támaszt,ezer kérdés bennem, de egyre sem jön válasz.

~küzdöttem, de legyőzött a sors buta kis játéka.

~Feladnék bármit, de lehet neked nem tudnám, megadni mindazt, amiért te eldobtál.

~Nem kell túlkomplikálni. Ha egy férfi látni akar, ő keres. Ha veled akar lenni, megteszi. Nem egy nőnek kell őrült módjára, tíz körömmel belekapaszkodva mindent feláldozni. Csak ésszel. Egyébként is, akinek a figyelméért harcolni kell, az már rég nem jó. A legjobb dolgok maguktól jönnek. Erőlködés, játszmák, és buta hisztériák nélkül, tisztán, csak úgy belehuppannak az öledbe, amikor nem is számítasz rá. De ha elmegy, hagyd. Ha megteszi, fogadd el. Aki elmegy, az nem a tiéd. Aki elmegy… az sosem ért ide igazán. Majd jön olyan, aki fél percet sem tud lélegezni nélküled, mert annyira kellesz neki. Levegőt fog kapni, meg minden, de csak igazán akkor él, ha mellette vagy - és ezzel te sem leszel másképp. Feltöltöd és feltölt téged. Támogat és melletted áll. Harcoltok mindennel, együtt, és erőt merítetek egymásból. Mert ami jó…az valami ilyesmi. Ott aztán nem lesz megalázkodás, vagy épp önfeladás. Csak az van, hogy hisztek egymásban, és húztok előre. Az összes többi csak gyerekes és szükségtelen játszma.

~a képzelettől veszem kölcsön , amit a valóság nem ad meg nekem..

~Mikor rám találtál, egyedül voltam , senkire se vágytam...de te értem jöttél , igazán szerettél ,köszönöm azt , hogy a mindenem lettél..

~Semmit sem tehetünk. Egy napon majd elmúlik a szerelem. Hívás nélkül jön, kérés nélkül megy. Nem tehetünk semmit sem.

~Attól még, hogy az arcomra fagyott a mosoly, nem biztos, hogy boldog vagyok..

~Mondd, miért kell belőlem hülyét csinálni?? Miért kell abból hülyét csinálni, aki teljes szívéből szeret? Már ez sem elég? Mit csináljak? Csináljam ki magam, akkor elégedett leszel?? Minden nap elmondod, mennyire szeretsz, és hogy ' holnap a tiéd vagyok ', de érdekes, hogy mindig közbejön valami, mindig, rám már sosincs időd, annak ellenére h állítólag mennyire fontos vagyok, de mégis fontosabb a takarítás mindig, meg az egyéb semmit sem érő dolgok, de te tudod. Tudom, már semmit sem érek neked, csak egy gombolyag vagyok, te pedig a macska és kedvedre tépsz engem szét, de még élvezed is! Miattad bőgök minden nap, de rá se ránts, már kezdem megszokni. Fájdalmat okozol..és élvezed, de hát fiúból vagy, nálad ez alapkövetelmény..

~megzúzódott lábfej, darabokra tört szív, meggyötört és átvert,mégis felveszem ha hív...

~Nem akarok úgy felébredni egy nap, hogy ráébredjek: már túl késő ahhoz, hogy megtegyem azokat a dolgokat, amiket akartam..

~Szemeidbe nézek, de gyorsan elfordulok..De csak azért, hogy ne lásd mennyire fáj..

~Olyan sokszor megfordul a fejembe egy kérdés : Vajon ő is ugyan ezt érzi irántam ?!

~Olyan fajta lány vagyok, aki nem ír rád, bármennyire is akar..Aki nem megy oda hozzád, bármennyire is kíván..Lehet, hogy rossz dolog, sőt tudom, hogy az, de a büszkeség ennél sokkal fontosabb..Megvárom inkább, hogy te írj rám, hogy te gyere hozzám..ha nem..akkor az, sajnos már nem az én hibám..

~Az ember idővel mindenre rájön..
mit veszített.. mit kapott.. mi erősítette meg.. és hogy valójában ki áll mellette..

~A kegyetlenség az, amikor közel enged valaki, majd eltaszít. Amikor megmutatja neked, milyen jó is lehetne, aztán újra ellök, te pedig ott maradsz összetörve a porban, teljesen kiszolgáltatva neki. Neki, aki szeret. De nem szeret annyira, hogy igazán az élete részévé válhass.

~Tudod, hogy én mit akarok? Hogy csak egyszer elég legyek neked. Csak... egyetlen egyszer!

~A legjobb barát az egyetlen, aki a legnagyobb mosolyodat látja, és tudja, hogy valami baj van.

~Elérted azt a pontot, mikor a fasz kivan mindennel, próbálkozol, de semmit sem érsz el a jó szíveddel..

~Elmentél, de jobb ha tudod, nincs bennem harag - rég megtanultam, hogy ami jó, az sosem marad.

~Annyira vágytam rád tényleg, Hogy nem a szerelmet kerestem hanem végig téged!

~ Semmi semmi hasonlítható ahhoz, ahogy irántad érzek.

~Barátságunk és mindent ami kettőnkről szólt dobd el és fordíts nekem hátat,
Ha meg érzed hogy mit érzek ordíts és én a kapu túl oldalán várlak!

~ Minél fontosabb egy érzelem, annál nehezebb kifejezni.

~ mindenki aztmondja, hogy én jobbat érdemlek nálad.. de nekem nem kell jobb,én téged akarlak.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése