2012. december 20., csütörtök

♥..

~ragaszkodtam hozzád, mégis éreztem, hogy ellöksz.. a szívem neked adtam, de az számodra csak eszköz..

~Olyan emberért nem lehet küzdeni, aki nem akarja,hogy küzdj érte.

~a barátomnak és nekem hasonló az ízlésünk..én szeretem őt, ő pedig magát.

~Elszállt a rózsaszín köd, jobban látom a világot, és ahogy a köd elszállt, megláttam, hogy egy seggfej az akiért még akkor oda voltam...

~Piszok egy helyzet volt. Feltártam az érzéseimet, és nem vettem észre, hogy teljesen magamra maradtam velük.

~Folyton csak rá gondolok. Mikor felkelek, mikor úton vagyok az iskolában, mikor az iskolában vagyok, mikor a matek témazárót írom, amire nem tanultam és ezen múlik a bukásom, mikor az udvaron hülyéskedek a haverokkal, mikor kiderül hogy két hetet csúszik a dolgozat. mikor kiderül hogy elmarad néhány óra, mikor hazafelé battyogok, közben zenét hallgatok, nézem a tájat, mikor leveszem a cipőm, mikor leülök az ágyamra, mikor valami iszonyatvicces vígjáték megy, mikor pakolok, mikor zuhanyzom, mikor lefekszem, mikor alszom. Aztán megint kezdődik minden elölről.

~Néha komolyan bánom, hogy van bennem érzelem, és kár, hogy nem vagyok én is, egy ilyen érzéketlen barom.

~El kell fogadnunk a tényt, hogy bizony van pár ember, aki mindig a szívünkben marad, még akkor is, ha az életünkben már nem szerepel.

~Hevertem úgy padlóm, mint kisgyerek eldobott játéka, tudod egyetlen dolog ami kitart mindenki mellett: a saját árnyéka ...

~Akarok valakit, akivel meg tudom osztani a titkaimat, akivel beszélgetni tudok késő éjszaka, amikor nem tudok aludni, aki kényelmesen érzi magát a családom körül, aki megnyugtat, amikor ijedt vagyok, aki megtart engem, amikor szomorú vagyok, akinek nem kell mondania, hogy szeret, hogy tudjam ez igaz!

~A szerelem nem a másik emberben van, hanem bennünk. Mi ébresztjük fel önmagunkban. De ahhoz, hogy fölébreszthessük, szükségünk van a másikra. Az életnek csak akkor van értelme, ha van kivel megosztani az érzéseinket.

~Minden egyes este a párnámra hajtom a fejemet és próbálom meggyőzni magam, hogy erős vagyok, mert egy újabb napot kibírtam nélküled..

~Ha van valami amit megbánhatsz életed során, az az, ha nem használsz ki minden percet arra, hogy boldog légy.. az már teljesen lényegtelen, hogy mitől. Lehetsz attól, hogy rájössz arra, hogy te is tetszel annak a helyes srácnak; vagy attól hogy valóra válik egy álmod; hogy táncolsz az esőben; hogy érzed, csak a tiéd az a pillanat; érzed, hogy szeretnek.. mert a boldogságnak rengeteg árnyalata van. Nem mindenki tudja először, hogy neki mi az, de ha te már rájöttél soha ne hagyd elveszni..

~Valakinek én is sokat érek,valaki bennem többet lát.

~Nem is benned csalódtam..inkább a saját gondolataimban.
Úgy hittem,hogy az érzések és a gondolatok összetartoznak,ahogy a szeretet,és a kételyek is.
De talán mégsem..
Talán összeragaszthatom a rólad alkotott képet.
De sosem tüntethetem el a tépés nyomait, hogy valamikor elvesztegettelek.
Keserédes érzés,mikor mernék lépni,de nincs rá lehetőség.
Hisz minden ezen múlik.
A bátorságot is egy újabb esély utáni vágy szüli.

~Egy kapcsolatban minden lány 3 dolgot akar:
1. szemek, amelyek NEM sírnak!
2. ajkak, amelyek NEM hazudnak!
3. szerelem, amely NEM fog meghalni!
~Becsüld meg azt amid van mert egy pillanat is elég, hogy elveszíts mindent.

~Nem tudhatod, mit érez a nő, amikor rájön, hogy senki nem szereti igazán, és csak akkor él, amikor lecsukja a szemét, és álmodik..

~Ne a múltja érdekeljen, hanem az, hogy kivé válik melletted. Hogy szeret, és hogy téged választott. Nem véletlenül a múltja a múltja. Valamiért megvált tőle, elbúcsúzott, maga mögött hagyta, ahogyan azt te is tetted a tiéddel. A boldogság egyik titka talán az, hogy nem hánytorgatjuk fel a múltat, és megtanulunk a pillanatban élni, és azzal foglalkozni. Nem azon agyalni, hogy mi volt a múltban. Egyébként is: felesleges. Megtörtént, elmúlt, az egyetlen dolog, amit szebbé tudsz tenni, a most.

~Egy fiú azzal tölti az idejét, hogy találjon egy lányt akivel lefeküdhet.
Az igazi férfi azzal tölti, hogy megkeresse azt az egyet, akivel megéri felkelni.

~Te is azt a bizonyos 'igazit' keresed? Én is azt kerestem sokáig, s mikor megtaláltam, rájöttem, hogy hiba volt. Most már az 'igazat' keresem. Mert az 'igazi' szárnyakat ad, s aztán letépi rólad - míg az 'igaz' odaadja a sajátját, ha zuhanni kezdesz..

~A pasik 9O% - a ott hagyná a barátnőjét egy éjszakáért egy nagyon jó nővel,a maradék 1O% - ból 5 % meleg és csupán 5 %- a mondaná azt ,hogy ' BOCSI DE BARÁTNŐM VAN! '


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése