2012. december 9., vasárnap

(U).


~Amikor titokban a tv előtt tömöd magadba a csokit. Amikor lecsapod a laptopod tetejét, mert meglátsz egy kiírást, amit nem akartál. Amikor minden idézetről ő jut eszedbe, még mindig. Amikor hirtelen minden rá emlékeztet. Amikor éjszaka álomba sírod magad. Amikor egyik felejtős technika se veszi hasznát. Amikor százszor visszaolvasod a beszélgetéseiteket. Amikor megbánsz minden rossz szót. Amikor eszedbe jutnak, hogy miket kellett volna mondanod. Amikor az üzeneteit még nem törölted ki. Amikor elképzeled, hogy ti vagytok a filmek főszereplői. Amikor reménykedsz, hogy valami jó is történhet veled. Akkor döbbensz rá, hogy igen is szereted még..

~Hiába minden fejmosás, visszavonhatatlanul belehabarodtam ebbe a gondolatba,hogy te meg én..

~Nem érdekel már senki, nem akarom tudni .. ha valaki elesett abba már nem kell belerúgni ..

~Mindig ott lesz egy nálad szebb lány.. csak meg kell találnod azt a fiút akit ez nem érdekel.

~Nincs fehérló, már a BMX a divat, nincs szőke herceg, a barna meg csak szivat ..

~Sajnos engem senki sem figyelmeztetett, hogy ha elengedem, többé nem jön vissza. ...én elengedtem, mert azt hittem, ha szeret visszajön. De nem. Valószínűleg ő most azt gondolja, hogy 'Ha szeretett volna, nem enged el!'

~- Nem hiányzik , hogy nincs párod ?
- Nem .
- Hogy - hogy ?
- Mert ha majd jönnie kell az igazinak , akkor jön . Addig meg valószínűleg okkal nincs !

~Ha akar majd keres.. én már meguntam a szenvedést.

~Olyanok vagytok, mint a kutyák..a szemembe nyaltok, a hátam mögött ugattok.

~mai kapcsolatok : számcsere, aztán nyálcsere, pár nap mulva párcsere.

~Amikor először láttalak nem tudtam, hogy ilyen erős érzelmeket fogok irántad érezni. Nem gondoltam volna, hogy az álmaim rólad fognak szólni és amikor meghallom a neved pillangók röpködnek majd a hasamba. Amikor először láttalak nem gondoltam volna, hogy szeretni foglak...

~Hiába nézel ki jól, ha belül egy senki vagy.

‎kisfiú: ha nagy leszek, engem is szeretni fog egy lány?
anya:Igen, de csak ha jó leszel.
kisfiú: És ha nem leszek jó?
anya:  Akkor sok lány fog szeretni...

~Mielőtt feltételezel, tudd meg a tényeket.
Mielőtt ítélkezel, értsd meg az okot.
Mielőtt bántasz valakit, érezz.
Mielőtt beszélsz, gondolkozz.

~Ha választhatnék aközött, hogy a világ legdögösebb pasijával járok, vagy veled pizzázom a kanapén, miközben egy rémes műsort nézünk a tévében, tudd meg: minden alkalommal téged választanálak.

~elengedni a múltat nem könnyű, de ha van kiért, megéri..

~Én azt várom, hogy eljön majd valaki, akinek úgy kellek, ahogy vagyok. Érdekli, hogy mit beszélek, nem türelmetlen hozzám, és nem azért bólogat, hogy könnyebben lefeküdjek neki..

~Bárcsak elég bátor lennék ahhoz, hogy elsétáljak és elfelejtsek mindent, ami a miénk volt.. De nem merek elmenni, mert tudom, hogy nem jönnél utánam, és ez fájna a legjobban.

~Nem az fáj a legjobban, hogy összetörte a szívemet, hanem az, hogy élvezettel, mosolyogva lépked a szilánkjain..

~Már nem fáj az érzés, de hűen őrzöm meg a neved.Elhagytál furcsa módon, hát isten veled...

~feltörnek az emlékek,hogy úgy nevetsz,mint álmomban..'

~nem haragszom,csak csalódtam, mert nem ilyennek ismertelek.!

~nem futok utánad,hisz minek, ha az összes ribanc a hátadba liheg?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése