2012. február 26., vasárnap

Idézetek Nektek.(:

~Az élet végén megállva visszanézünk az elmúltakra, azt fogjuk mondani: sokat szenvedtem, sokat csalódtam - de szerettem..

~csak próbáltam időt adni neked, hogy hiányolhass. hogy rájöjj, szükséged van rám. játszottam az elérhetetlent, csak hogy utánam rohanj, fogd meg a kezem, és azt mondd: 'tévedtem! te vagy az a lány, akire vártam! soha nem lett volna szabad elengedni'...csak próbáltam időt adni neked, hogy hiányolhass...de sohasem tetted meg 
~mindenkinek van egy hercege . valaki még nem találta meg , valaki keresi , valaki várja , valaki azt hitte , hogy az volt az . mindegyik herceg kiszámíthatatlan , lehet hogy akár holnap találsz rá , vagy még ma . igy hát ne szomorkodj , biztosan vágtat feléd , csak hosszú az út , vagy megállt rózsát venni , szóval még nyugodtan feküdj vissza az ágyadba , és légy türelmes!
 
~nem az, hogy mit érzek irántad; hanem az, hogy mit nem érzek más iránt, de irántad igen.!
~ha bánt az élet okkal teszi..nem öl meg, csak erősít.!
~életkedvem gyere haza.. vagy jöjjön az, aki egy kicsit szeretne.
~Nem a magasságtól félsz , hanem az eséstől.
  Nem a szerelemtől félsz , hanem attól , hogy nem szeretnek viszont.
  Nem félsz elengedni , attól félsz , hogy tényleg elmegy.
  Nem félsz attól , hogy újra megpróbáld , attól félsz , hogy megint ugyanaz fog fájni.
~féltékenység...szeret , de nem bízik meg benned..
~mert minden szó,ami rólunk szólt,
Csak álom volt...
~Amelyik férfi megüt egy nőt, az nem érdemli meg,hogy férfinak nevezzék őt.
 ~minél nagyobb egy szív, annál nagyobbat szív..
~A szerelemben nincs semmiféle eszme, nincs gondolat, nincs meggondolás. Szeretem és kész.
~Az élet olyan, mint az LSD.. azt hiszed szárnyalsz, azt' közbe' csak elesté'..
~tudod mi fáj?...az, hogy már nem hív fel, ha hallani akarja a hangom, már nem ír üzenetet, már egy senki lettem számára..
~ Ő több, mint egy fiú, és ez több, mint szerelem..
~Alaplépések : bejelöl... lájkol... megbök... rádír chaten...
elkéri a telefonszámod... randiztok... összejöttök és boldogan éltek, míg nem jön egy másik...
~Valakinek a jövője vagyok, de valakinek a múltja maradok..
~A legjobb bosszú ?
  Mosolyogj, legyél boldog, és soha ne hagyd,hogy tudják hogy fáj.
~Kedves Cupido.!
  Legközelebb mindkettőnket találd el.!
  Üdv.: Egy magányos lány..
 ~csak egy bolond kislány vagyok, aki túl könnyen esik szerelembe, túl hangosan nevet, idiótán viselkedik és álomvilágban él...egy világban ahol elfogadnak és szeretnek. az eszem így védi a törékeny szívemet, amit már oly sokszor összetörtek.
~félsz?
  nagyon.
  mitől?
  hogy elveszítem.
  tudja?
  nem..
~lehet, hogy nem vagyok neked túl szimpatikus .. de tudod mit? én legalább önmagam vagyok és nem mások után megyek
~mindig van egy személy, aki nem számít, hogy mit tesz vagy mit mond, és nem számít hogy hányszor okoz neked fájdalmat - nem tudod elengedni, hiszen annyira sokat jelent neked..
~A legegyszerűbb válasz minden kérdésre egy mosoly. Utána már döntsék el ők, hogy mit akarunk vele mondani.
 ~Néha visszamennék az időben - Nem azért , hogy bármit is megváltoztassak , csupán azért , hogy újraélhessek egy pillanatot.
-Ne bízz a fiúkban..
-Mert?!
-Mert fiúk..
~annyira hiányzik, hogy rámírj. hogy minden nap éjfélig beszéljünk, hogy én legyek az első gondolatod reggel.. és hogy én legyek az a lány, akiért mindent megtennél.. bár minden olyan lenne mint régen.. kár, hogy olyan már sosem lesz..
~jelenleg álomvilágban tartózkodom, kérlek a sípszó után hagyj üzenetet.
 ~Sokáig nem bíztam az emberekben még azokban sem akikhez közel álltam,
és amikor már kezdtem bízni újra,hirtelen ideállít Ő, igér, ígér,
aztán pofára ejt és megint kezdhetem előröl azt ami miatt szenvedtem.
 ~Féltékenység , minek ?!
Akit lehet vinni úgyis viszik , akit nem , az marad melletted.
~ha a telefon úgy működne , hogy miután leraktad , még 5 másodpercig hallanád a másikat , a kapcsolatok 90%-a felbomlana ..
~Végülis mit veszíthetsz? A semmiből jöttél , a semmibe mész. Mit veszítettél.. Semmit.
~Hibát követtem el.. egy fiú kezébe adtam a szívem.. de ennél is nagyobb hiba, hogy bíztam benne, hogy nem töri össze..
 
Kedves múlt ! Köszönöm az összes leckét amit kaptam ...
Kedves jövő ! Azt hiszem készen állok ..
~Lerajzollak, kiszínezlek, mosolyogva összetéplek..
~Elment. Ne hívd fel azzal, hogy hiányzik. Még csak azért se hívd fel, hogy halld a
hangját és hogy utána letedd ... Ne tedd ezt ! Nem ő hiányzik neked, hanem
az, ami régen volt. Most már vársz valakit, aki bebizonyítja neked, hogy nincs rá szükséged ...
~ Ne várd el, hogy majd én kereslek, az én számból többé nem hallod, hogy szeretlek
~ Sajnálattal üzenem a rosszakaróimnak, hogy boldog vagyok ..
~ Ne legyél szerelmes és a problémáid 80%-a megoldódik ...
 ~A nők értenek hozzá : Ugyanazon pillanatban sírni, gyűlölni, haragudni, szeretni, ábrándozni és mosolyogni ... 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése