2012. március 8., csütörtök

Idézetek Nektek.(:

~Jó tanács fiúknak: soha ne hasonlíts egy lányt egy másik lányhoz.

~tudod mi a legrosszabb ? amikor összeomlik az életed , és pont az okoz csalódást , akire a leginkább számítottál.

~a múlt talán egy horgony, amely visszahúz. talán el kell engedned azt, aki voltál, hogy azzá válj, akivé leszel.!

~A fiúk, mint a köd, jönnek-mennek, egy lányt csak egy napig szeretnek. De aki egy hónapig bírja, annak meg van ásva a sírja.. És aki egy évig tud szeretni, azt múzeumba kellene helyezni, és csendben megjegyezni:
"Őt embernek lehet nevezni."

~Szeretlek. Örökké szeretlek...még ha rám se nézel..

~Egy kapcsolat bizalom nélkül olyan, mint egy autó üzemanyag nélkül: benne maradhatsz, de akkor nem jutsz el sehová..

~Olyan nehéz mindennap a szemedbe nézni és tudni, hogy talán másképp is lehetett volna..

~A barátság szívből jön,amikor közösen teszünk szép és nehéz dolgokat.

~A világ olyan mint egy tükör.Látod?Mosolyogsz és a barátaid visszamosolyognak.

~utálom, hogy nem hiányzom neki, hogy nem keres, hogy még csak nem is gondol rám talán. de legjobban azt utálom, hogy én csillapíthatatlanul beleszerettem..

~IGEN Fiúk! - Vannak még lányok, akikért meg kell, és megéri küzdeni!

~Sajnálom, el vagyok foglalva azzal, hogy tökéletes forgatókönyveket találjak ki olyan dolgokkal, amik sosem fognak megtörténni.

~Azt hiszem, az életem olyan, mint egy elkoptatott közhely. "A lány, aki annyira szerelmes volt, mégsem viszonozták.." Ez lennék én. De én nem akarok a hősnő lenni egy tragikus szerelmi történetben! Csak egy hétköznapi lány szeretnék lenni, aki szeret, és akit szeretnek.

~Én nem akartalak kisajátítani, csak azt akartam, hogy szükséged legyen rám.

~Egy álomképekkel teli világban a valóság fájni tud .

~Miattad nehéz megbíznom nemcsak magamban, hanem minden emberben magam körül ...

~Tőled tanultam mindent, amit az összetört szívekről tudok.

~Nem vagyok tökéletes ember, sok dolog van, amit bár ne tettem volna meg .

~...De vitt téged ez valaha is akárhova? Bemutatott valakinek? Vállalt téged? Otthon könnyű mondani, hogy szeret...

~A valóság csupán illúzió, bár nagyon kitartó...

~Kezd elegem lenni a sok 'ne haragudj'-ból....

~Az igaz szerelem, bármilyen hirtelen is jött is, mindig önzetlen.

~A bizalom olyan játék, amit mindenkivel csak egyszer játszhatsz, és csak egyszer veszíthetsz benne.:)

~ne félj önmagad lenni.!
hiszen tudod; az eredeti festmény többet ér mint a másolata.

~Utálom néha azt az érzést,amikor nekem hiányzik,de nem tudom,hogy én hiányzok-e neki..

~Sajnálom, hogy rosszul léptem, nem tudom hol hibáztam, Sajnálom, hogy szerettelek pedig nagyon vigyáztam..

~Legalább magadnak valld be, hogy bolondulsz értem..

~Megbízol - elárulnak...
Jószívű vagy - kihasználnak...
Szeretsz - megbántanak...
Taposol - tisztelnek....

~Inkább bánts meg azzal ,hogy elmondod az igazat,mint hogy a szemembe hazudj..

~Legalább egyszer az életben miért nem mehetne minden könnyen, hiba, könnyek és fájdalom nélkül? Miért kell mindenért küzdeni, veszíteni és bántani?

~Azt hiszem, túl nagy árat kell fizetnünk néhány felejthetetlen pillanatért..

~Rá fogsz jönni... egy éjszakán te fogsz majd sírni, mert rájössz, hogy késő, mert hiányzom, és mert én voltam az egyetlen, ki boldoggá tudott volna tenni!

~Nincs elérhetetlen álom,csak szívből kell akarnod..

~Családi állapotom: miért vagy olyan vak, hogy nem veszed észre, hogy odavagyok érted?!

~Ne a hercegre várj , csak egy olyan emberre aki úgy kezel , mint egy hercegnőt !

~Legtöbbször az emberek azért húznak maguk köré falat, vagy azért fagyasztják be a lelküket, mert a múltban olyasvalamit kaptak valakitől ami hatással volt a jövőjükre. Szóval nagyon fájt nekik, de nem tudták elengedni. Ezzel viszont az a bökkenő, hogy ők ezáltal ugyanezt követik el másokkal !

~Én nem téged utállak, hanem azt: hogy nem lehetek veled!!

~Annyira nehéz, mikor csak egy egyszerű kérdést szeretnél feltenni, de közben rettegsz attól hogy hallani fogod rá a választ.

~Mondhatod, hogy túl vagy rajta, de bármilyen idézetet olvasol ő jut róla eszedbe!

~Néha csak azért kell egyedül lennünk, hogy hiányozzon számunkra valaki.

~Tudod, mióta nem vagyunk együtt, sokszor elgondolkozom rajta, mi lett volna ha az elején nem igazollak vissza facebook-on, nem kezdünk el beszélgetni, nem cserélünk telefonszámot. Nem mondok igent az első találkozásukra, de mindig rá jövök, akkor azt sem tudnám meg milyen a karjaidba bújni, megcsókolni, veled együtt nevetni, és veled boldognak lenni, de most már tudom. Ha már nem is vagy velem, azóta bármit teszek, az emléked velem van, és fáj, olykor sírok annyira elviselhetetlen hogy már nem vagy az enyém! De tudod mit? Köszönöm ezt a fájdalmat, legalább biztos lehetek benne hogy valóság volt amit veled átéltem, de már csak a hiányod maradt meg nekem belőled !

~Nem fogok bocsánatot kérni azért, hogy nem az vagyok, akit te akarsz, mert tudom, hogy valaki valahol vár rám, aki önmagamért fog szeretni.

~Ő szereti a bolondságaimat, és szereti ha smink nélkül, tréning naciban, ha kócosan ülök az ölében. Nem mindenre csak bólogat, hanem megmondja a véleményét, mert nem csak rólam szól a kapcsolatunk, hanem kettőnkről. Nem szégyelli, ha velem látják őt mások, és nem érdekli, hogy mit gondolnak rólunk. Nem mondogatjuk azt nyilvánosan egymásnak, hogy így szeretlek, meg úgy szeretlek, meg hogy örökre. Mert aki ezt teszi, az nem gondolja komolyan. Mi, ha egymás szemébe nézünk, akkor tudjuk, hogy örökre együtt leszünk, ehhez nekünk nem kellenek szavak.

~Szerelem az, amikor csendes nyugalommal csak átöleled és tudod, hogy az életed is rábíznád. Mikor biztonságban érzed magad, és akármilyen baj ér, akármilyen zaklatott vagy, mellette megnyugszol. Mikor olyan titkaid is elmondod neki, amiket még te sem tudtál azelőtt magadról. És ha reggel kinyitod a szemed, ott fekszik melletted gyűrötten, kócosan, és te mégis boldog vagy.

~Néha, amikor borzasztóan nagy szükségünk van egy barátra, senki sem elérhető.

~Gyerekként felvettük anyukánk magassarkúját, mert nagyok szerettünk volna lenni, mára már bármit megadnánk, hogy újra gyerekek lehessünk.

~Tudod mi a szenvedés ? Nézni ahogy szertefoszlik az álmod, de tűrni...

~Inkább mondd a szemebe, hogy utálsz, minthogy megjátszd azt, hogy szeretsz !

~Borzasztó érzés látni, hogy minden ember párosával jár, csak te nem tudsz odabújni senkihez.

~Lehet, hogy érzelmi roncs vagyok, de képes vagyok mosolyogni és jól érezni magam. Egyesek ezt kétszínűségnek nevezik, én lelki erőnek.

~Itt az idő ,hogy elengedjelek, túlságosan fáj szeretni téged!

~Egy nő legyen kedves, legyen durva, a konyhában tündér, az ágyban meg kurva.


~Mire figyeltél ma jobban, a frizurádra, vagy a szívedre? És mit figyeltél meg másokon: a menő kabátjukat, a plusz hat kilójukat, vagy a bennük rejlő lehetőségeket, és a szárnyakat a hátukon? A boldogság nem azon múlik, hogy krumplifőzeléket, vagy kaviárt eszel-e vacsorára. Nem is azon, hogy lesz-e új telefonod a következő hónapban, vagy sem. Nem attól függ, hogy a Starbucksban, vagy a sarki kisboltban veszed-e a kávédat, és hidd el, nem is attól, hogy titkárnő, vagy nagykutya vagy. A boldogság azon múlik, hogy adott pillanatban magadra gondolsz-e, vagy másokra. Felejtsd el, hogy mit vársz a sorstól, és arra figyelj, mit adhatsz bele mások sorsába! A kemény munka után pedig arra eszmélsz majd, hogy megvan mindened, amire vágytál: a legértékesebb dolgok csendben bekúsztak az életedbe. Rohanj a céljaid elől, loholj a világ közös céljai felé, és meglátod, a sajátod üldözőbe vesz majd. A boldogságot nem lehet hajszolni – megszelídíteni viszont igen. És ha már tudja, hogy biztosan nem futsz utána többé, a nyomodba szegődik, és veled marad örökké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése