2012. március 1., csütörtök

Idézetek Nektek.(:

~Ha valaki miattad változik meg, az nem a te érdemed, hanem a szégyened, mert nem tudtad úgy szeretni, ahogy volt..

~Ha melletted vagyok néha összevissza beszélek, ügyetlen vagyok, és mindig beégetem magam a hülye beszólásaimmal. de tudod miért van ez? mert ha velem vagy az agyam kikapcsol... és csak a szívem működik.

~manapság egy kapcsolat :
1 fiú.
1 lány.
1 ex, aki szét akar szedni..
1 'barát' aki arra vár, hogy vége legyen...

~Rám valahol egy férfi vár, aki többet ér egy álomnál..

~csak várj.várd ki míg rájön,hogy rád van szüksége,mert rá fog jönni..

~tudtam hogy ez lesz,tudtam hogy ha egy csaj képbe jön,megint elfelejtesz, és tudd meg hogy ez fáj! nagyon fáj..

~Az a sok együtt töltött idő, az a sok mosoly,sírás,de te mindig itt voltál..

~tudom, hogy nem vagyok szép, de mindennap remélem, hogy annak látsz.

~ - megőrültem, amikor veled voltam. nem engedhetem, hogy újra megtörténjen. a szerelemnek nem erről kéne szólnia, őrültté tettél!
- te pedig most őrjítesz meg. és pontosan ez az, amiről a szerelemnek szólnia kell.

~Ezerszer kedvem támadt megfogni a kezét, és ezerszer nem csináltam semmit.

‎~ és rágyújtott, mélyen letüdőzte, aztán elveszett a rózsaszín, illatos füstben...

~egy igaz barát csak akkor áll az utadba, ha elindulsz a lejtőn lefelé..

~az igazi ok, hogy azért vagyok túl rajtad, mert most látom csak, hogy milyen is vagy valójában..

~L = Leider / Sajnos
 I = Immer /Mindig
 E = Eine / Egy
 B = Bittere / Keserű
 E = Enttäuschung /Csalódás

~érzem szét hullok már, de te összerakhatnál.. mondd miért nem figyelsz rám?

~Fáj, hogy ennyire szeretlek, mert ha rád nézek, látom, hogy ez téged mennyire nem érdekel.

~Valahol a kilencvenkilencedik és a századik hazugság sarkán veszítettél el...

~Volt mikor sokat jelentett nekem. Mára megváltozott minden. Ma már más jelent sokat... De örökké emlékezni fogok rá.

~Éljenek a pasik akik elnyertek, a lúzerek akik elveszítettek, a mázlisták akik még várnak rám!

~Azért jó, ha az embernek vannak barátnői,
Mert amikor az ember nem tudja, mit csinál, van, aki tudja helyette.

~A facebook sem hisz a szerelemben, különben nem lenne fekete a szívecske..

~ne a legszebb lánnyal randizz, hanem azzal, aki a világot a legszebbé teszi.

~nagy kár,hogy az élet nem olyan ,mint a hinta..egyszer előre,egyszer hátra . egyszer a jövőbe,egyszer a múltba .

~SMS : miközben olvasod, mindig annak a hangját hallod a fejedben, akitől jött.

~A mosoly egy pillanat műve, de emléke néha örökké tart.

~'Azt hiszed, nekem nem fáj? Fáj, és sokáig fájni fog. Aztán eljön majd az a pillanat is, amikor minden fájdalom nélkül azt fogjuk mondani: emlékszem, volt egyszer egy barátom.

~Ha majd elkezdek hiányozni, ne felejtsd el, hogy TE engedted el a kezemet.!

~Kapaszkodnom kellett volna beléd, nem kellett volna, hogy elengedjelek..

~'szeretlek': ezzel a szóval manapság sokan csak dobálóznak..

~egyszer álmodtam egy merészet,de csörgött az óra és elbaszta az egészet..

~minden este kitéptelek a szívemből,de te minden reggel újra ott voltál..

~Akármikor, mikor szomorú leszek azért, mert hiányzol, emlékeztetem magam arra, hogy mekkora szerencsém van azért, hogy vagy nekem.:)

~A nevetés olyan seprű, amivel lesöpörjük a szív pókhálóit.

~rossz látni, amikor online vagy, és észre sem veszel.!

~Mert egy kalandnak indult, de érzések születtek..

~A szívem már másé , mert te megtagadtad , s látod mostmár én nevetek rajtad.!

~azokért a pillanatokért élj, amiket nem tudsz szavakba önteni.

~Gondoltál már arra, hogy minden okkal történik? Szomorú vagy, hogy majd boldogabb legyél, elengeded, hogy majd mást szerethess, elfelejtetd, hogy mosolyoghass.

~Szeretem az illatod, szeretem a hangod, szeretem a hülyeségeid, szeretem hogy velem vagy, és amit a legjobban szeretek hogy az enyém vagy.

~.Egy ember. Egy ember aki engem azt hittem szeret. De nagyot csalódtam. Most már soha az életben nem fogok benne bízni. Egy hazug idióta.. azt kívánom, bárcsak soha nem is ismertelem volna, Játszik könnyedséggel mondom: A soha viszont nem látásra...

~ *kip-kop*
 -ki kopog?:)
 -a szerelem*-*
 -na takarodj.!

~Elég volt, befejeztem, többé nem csinálok miattad hülyét magamból mindenki előtt... nem futok utánad, mert egyszerűen mostmár a szívem is tudja, hogy ezek szerint nem érdemelsz meg engem..

~.ki kellett volna nyitni a szemed , és meglátni , hogy bolondultam érted . de mostmár késő..

~családi állapotom: észrevehetnél már bazdmeg..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése